Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox media center

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox media center

hur får jag detta till att fungera? vad är det jag behöver på datorn. jag gör som det står på boxen går till xbox/pc eller var det var det stod följer alla stegen som står där men jag behöver aldrig använda den där koden man får på boxen som det står att man kommer behöva vid installationen.

fattar ingeting jag får inte video delen att funka, docl funkar mp3 och bild böset... Tacksam för svar behöver hjälp!

Vad kör du för operativsystem på din dator?
    Såvitt jag har förstått fungerar det bara att streama video om du har Windows MediaCenter som os.
    Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

jag kör med windows xp professinal...

så windows media center är ett os? huh va jobbigt...
      måste väll finnas ett enklare sätt..

*suck*

Comment

Finns inget enklare sätt i dagsläget vad jag vet!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

NÄ det är ett Windows XP PRO med Media center tillägg
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jo men du måste ju installera Windows Mediacenter ist för XP, det jag försökte klargöra.
            Iaf som jag förstått det =)

Comment

Ínte istället utan det är ett WIN XP med mediacenter tillägg
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

aha okej tackar!
                har hittat ett med detta tillägg, ska se om det går att "uppgradera" den biten bara...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X