Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilka releaser ska man leta efter?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vilka releaser ska man leta efter?

När man tankar till PC så finns det ju vissa releasegrupper såsom Reloaded. De brukar vara en bra idé att ladda ner.

När det kommer till 360 så har jag ingen idé vad man ska välja!
    Det ska la vara PAL och inte NTSC iaf?
    Själva imagefilen ska helst ligga uppdelat i rar-filer för att försökra sig om en okej release, eller?

Under "Fungerande Releaser" högst upp i detta forum så finns det massor med inlägg över vilka releaser som fungerar.

Proper-releaserna verkar fungera fint.

Men som sagt läs lite bland dom inläggen så hittar du lite info.

Hoppas jag var till någon hjälp iaf.=)

Comment

Ah, det borde jag ju ha sett. Tack!

Comment

http://dvd-secrets.co.uk/xbox360/

där finns det också lite info vilka releaser som man fått igång.....bara ett litet tips

vet inte hur pass uppdaterad den sidan är men......

Comment

Man kan nästan alltid(!) lita till 100% på att DNL-releaserna fungerar. De har varit helt underbara . Alltid pre-patched och klara . Så jag rekommenderar DNL, varmt!

Comment

ok härligt!=)

Comment

Det har bara varit ett fel på DNL-releaser, och det var att ljudet försvann på första banan i Call of duty 2, men det var endast på vissa konsoller.. Lite mysko :P. Men annars fungerar de riktigt bra. Om man bränner dem med Clonecd.

Comment

Har inte fått igång deras TopSpin2-release heller.... men ska testa att patcha om den.
                Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                » Xbox360 FAQ

Comment

Jag tror jag fick igång den, men då var den fixad. Jag tror att det finns två versioner, en fixad och en defekt, men det var ju bara patchningen som gick åt helvete. Men det är ju inte svårt att patcha själv med SS merger 1.5+

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X