Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kan jag bränna spel med min dvd brännnare?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kan jag bränna spel med min dvd brännnare?

Hej denna fråga finns säker att hitta här nån stans men hittar inte de.. Är så att jag har en 360 maskin med chip nme360 tror jag de hette. men vad ska man ha för brännare för att bränna spel till den.. har just nu en dual dvd/rw brännare kan jag bränna 360 spel med denna eller är den för dålig? om inte säg gärna några förslag på vad jag ska ha. Mvh niklas

det är ju en fördel om du skriver vad du har för brännare.....
    Annars funkar Pioneer 111D kanon.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

hehehe jepp missade att skriva de.. den heter NU DVDRW DDW-082 B373 tacksam för svar om de går att använda denna för att bränna med??? Annars gärna tips om en billig som funkar bra.. mvh niklas

Comment

Varför inte testa??? En skiva kostar inte många pesos ...
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X