Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Liven nere?!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Liven nere?!

Får upp ett medelande att jag kan connecta igen i morgon den 18e

Lirade ju Splinter.Cell.Double.Agent.PAL.XBOX360-Allstars igår, medans jag var connectad till Liven...

Tror ni dom kan ha kommit på någonting? Typ bannat än för att dom "såg" att man lirade S.C.D.A ?!

Står det att du kan connecta i morgon igen så är det nog så :-)

Sen är det ju kanske inte det smartaste att lira spel på live som man fått tag på innan street-date. Då är det ju rätt enkelt för dem att se att du är en liten pirat....
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Enlund
      Står det att du kan connecta i morgon igen så är det nog så :-)

Sen är det ju kanske inte det smartaste att lira spel på live som man fått tag på innan street-date. Då är det ju rätt enkelt för dem att se att du är en liten pirat....

Jag lirade såklart inte spelet Online, Men jag var Inloggad.

Comment

vet inte hur du kunde missa att om gör en stor update av live och xbox.com idag. Vad det är vill dom inte säga...återstår att se ^^

Comment

Xbox.com and the Xbox Live® service are currently down for maintenance.

We?ll be back soon with amazing new My Xbox® features!

Fan hoppas inte det förstör vårt live spelande... :-(

Comment

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=126455

Nån som märkt nåt?
            Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

faaaan hoppas det inte stämmer.... :-(

Comment

http://www.hype.se/nyhet/48279

ops lite sen

Comment

ska man vara rädd för att gå ut på live nu då?

Comment

Låter som skitsnack.. Men det ska bli intressant att se. Använder ändå aldrig Live-tjänsterna.

Comment

fuck.... det där var ju inte bra.... Hur fan läser de av att man har bytt firmware på dvd'n???
                      » Xbox360 FAQ

Comment

Om man har stealth-firmware så kan de väl inte det?

Comment

Hansi? Ge oss lite fakta nu.......
                          » Xbox360 FAQ

Comment

Hm... undrar egentligen varför Microsoft inte har fixat detta. Det borde väl inte vara så svårt egentligen för dem att kontrollera vilken firmware man har i läsaren och sedan spärra?

Nåja, det ska vi ju bara vara glada för att de inte gjort ännu. Men det kommer nog ska ni se. Fast då kommer något nytt sätt att spela kopierade spel förstås.

Comment

Det är EN person som rapporterat detta. Kan lika gärna vara en tillfällig bugg, eller att hans xbox 360 hade samma macadress som någon annans modifierade xbox (gamla)med ändrad macadress i eeprom.

Försöker xboxen läsa ur firmware ur en hitachi med stealthpatchar så får den bara ut originalet.

Försöker xboxen läsa ur firmware ur en samsung med firmware 4.x ELLER med original MS28 firmware så vägrar dvdläsaren spotta ur sig någon firmware.
                              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X