Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

100GB HD till 360'n

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 100GB HD till 360'n

Microsoft tänker släppa en hårddisk på 100 GB till Xbox 360. Enligt planerna ska den finnas i koreanska butiker i mars nästa år.
    http://www.engadget.com/2006/10/19/m...-at-x06-korea/

Får se när den dyker upp här....
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Det är en diskussion på X-S om att det bara är skitsnack men jag har ingen aning om det är sant eller inte. Det som var konstigt var att dom skulle släppa den i korea först. Det brukar väl inte microsoft göra?!

Comment

Nej men att nästa år skall 360 få den där HD-DVDn inbyggd istället för vanlig DVD
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Det jag mest av allt skulle vilja ha är en adapter så man kan koppla in gamla XBox controllers även till 360'n.... jobbigt att behöva ha dubbla uppsättningar ratt och pedaler....
        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
        » Xbox360 FAQ

Comment

Kommer nog inte iaf inte fr MS dom vill FASA ut xbox 1 så fort som möjligt
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Det är skitnsnack. MS gick ut och dementerade detta hårt. Tydliegn bara ett joke från någon korean, hemma gjorda saker dock seriöst gjort.

http://www.xboxic.com/news/1830
            360 Scenen på Svenska: www.360scenen.net

Comment

Precis som jag trodde

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X