Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad f...n har hänt nu då?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vad f...n har hänt nu då?

Satt nyss och lirade nhl2k7. Vann ett par matcher men kunde ändå inte ge feedback i live till de jag slog för det stod att jag måste möta de först. Lessnade och stängde av och tänkte spela lite splinter cell. Satte i spelet men får bara open tray...får plötslig bara open tray med alla spel. Vad fan kan ha hänt? Tycker att fläkten låter lite högre än innan men är ej säker... Kan firmwaren ha fuckat upp eller vad????

Verkar funka nu...kanske bara var för varm?
    Last edited by mickys; 2006-10-23, 22:11.

Har det felet när jag kör med Verbatim till min sammy. Men det är bara att låta den vara avslagen i 3-4 minuter så funkar skivorna igen. Skumt som fan är det men men..... Mina första skivor som var nåt billigt märke, där inte ens hälften gick att bränna, dom funkar utan att xboxen behöver vila. Har hört fler med samma symptom.

Comment

ok...strange..inte råkat ut fördet innan men spelar väl mest ett spel per kväll eller så.... Nån som vet varför det blir så här?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X