Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fifa 07 - Svenska kommentatorer?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fifa 07 - Svenska kommentatorer?

Har läst en hel del om att 360-versionen är strippad och undrar därför om någon hunnit köpa Fifa 07 ännu och kan klargöra om Glenn Hysén och Henrik Strömblad kommenterat matcherna eller ej?
    Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Inga svenska kommentatorer och ingen Allsvenskan!!!
    Ordentligt nerstrippad som sagt men ganska hyfsat ändå
    MVH
    Mikael Bäck

Comment

Jäkligt skumt, på EA-sports står det "MED Henrik Strömblad & Glenn Hysen"*
      * Gäller ej PSP, NINTENDI GAMECUBE, Nintendo DS och Mobile.

Nån som köpt den svenska versionen och kan bekräfta att det inte är svenska kommentatorer på 360?

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

Bekräftelse:
        http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...890935,00.html
        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
        » Xbox360 FAQ

Comment

Jag ser bara att man strippat allsvenskan i den artikeln. Om kommentatorerna kan jag inte läsa något?

Comment

aha... läste inte artikeln så noga. Den var länkad från ett annat forum med samma diskussion :-) sorry.

EDIT:
            http://www.electronicarts.se/games/8978/4436/
            "Nyckelfunktioner i FIFA 07 på Xbox 360:

Svenska kommentatorer
            Ett av Sveriges mest uppskattade kommentatorpar, Glenn Hysén & Henrik Strömblad, står för kommentarerna i spelet. "

Står det så på deras sida borde det väl stämma......
            Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
            » Xbox360 FAQ

Comment

Är det nån mer som får dirty disc på fifa07? Fått det på 2 ställen nu...måste man bränna om det eller är det min firmware som är för gammal? Kör version 2 någonting.

Comment

Kör vidare på denna FIfa07-tråden.
                Skulle spela live idag, är inloggad i dashboard men när jag går in i Fifa står det att jag inte är inloggad och min xboxliveprofil är markerad som grå om jag trycker på (X) knappen i mitten. Dock ser jag när polare etc loggar in så jag är ju ändå inne i dashboard på live. Nån som varit med om liknande och kommit till en lösning?

Edit:
                Nm löste sig, försökte trixa med en annan kontroll än min "huvudkontroll".
                Last edited by banan1; 2006-10-29, 00:50.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X