Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hitachi flash

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hitachi flash

Har precis köpt mig ett xbox på Media Markt med Hitachi drive, tänkte flasha men har några frågor först.

1. Kommer jag kunna köra Live efter flashningen?
    2. Vilken firmware ska jag använda (nyaste)? (denna kanske http://360.xbox-hq.com/xbox-tutorials-32.html)
    3. hur bra funkar den nya firmwaren med tex nec 5170?

tacksam för svar

1: Ja
    2: ?
    3: ?

Comment

2. Kör Garyopa's xtreme 2.2 eller 2.3
      3. Vet du inte förns du testat

Comment

Har hört att Birdys har sabbat många boxar,
        stämmer detta och rekommenderar ni det isåfall?

Comment

Finns d nån ny version på hitachi (som jag då min e ny kan tänkas ha) som man ska tänka på innan man flashar?

Comment

Original inlägg av Meecrob
            Finns d nån ny version på hitachi (som jag då min e ny kan tänkas ha) som man ska tänka på innan man flashar?
            Min ROM-version är 0059DJ, inte läst om den någonstans men det den bör väl gå o flasha med Garyopa's xtreme 2.3? Får iofs förtillfället inte ens till att boota slax cdn men =/ Finns det någpn som har flashat en dvd med 59D?

Comment

Japp 2 st. Gick hur bra som hellst. Bara följa guiden som vanligt. Jag körde med kabel tricket och det fungerade utmärkt!

Comment

Original inlägg av weeh
                Japp 2 st. Gick hur bra som hellst. Bara följa guiden som vanligt. Jag körde med kabel tricket och det fungerade utmärkt!
                Fick till det nu RW-skivan som va sådär men den bootade med en ny skiva... Hade problem med "Spinning up disc" men det andra gången tryckte jag eject på 360-dvdn och då trippade den vidare till login och jag startade om. Då fick jag enhetsbeteckning och kunde flasha. Dock använde jag mig inte guiden och birdys utan FLASH16S.BAT som följer med Garyopa's xtreme 2.3. Har dock inga DL skivor än så jag vet inte om det funkar

Comment

VAd kostar xboxen på Media Markt?

Comment

Sist jag var där så var det c:a 3700:- inkl kameo
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag köpte Premium för 2999 med PG3!
                      Fast d var ju på öppningen av mediamarkt i Göteborg

Vet fortfarande inte om jag vågar flasha själv

Comment

skicka dvdn till psxcare då
                        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

sant... nån som har en guide till att flasha med Garyopa liggande?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X