Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Chip eller flash? för och nackdelar ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Chip eller flash? för och nackdelar ?

Hej gubbar!
    (jag vet vanliga SÖK osv, hittade dock inget)

Ska snart inhandla en xbox360 och funderar på vad som är bäst för att köra mina framtida backup-spel =D

1.flasha firmwaren i dvd eller få en chip lött in?

2.Finns det några nackdelar med backup-spelen? kan man köra live med dom oxå eller ?

3. Det är dl+ skivor som gäller visst? Något spec märke som är bäst?

Mvh
    /J
    Last edited by Keffman; 2006-10-28, 20:08.
    Hejsan hoppsan !

http://forum.psxcare.com/support/sho...highlight=chip
    http://forum.psxcare.com/support/sho...highlight=chip
    Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

1: Beror på vad du hittar för chip. Skippa NME-360 och alla andra chip som inte går att uppdatera! Skall du vara helt säker så skippa alla chip som har färre än c:a 30 anslutningar... Väljer du att flasha firmware så får du de fräschaste patcharna och kan enkelt flasha om igen när det kommer någon ännu fräschare patch...

2: Just nu så vet inte din xbox 360 och därmed xbox live om att du kör backuper, dvdläsaren lurar ju xboxen att dom är original!

3. dvd+r dual layer ja. Verbatim rockar.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tackar gubbar, slängt iväg en beställning till ****** på en flashad!
        Hejsan hoppsan !

Comment

Klokt ställa alla supportfrågor till en butik och köpa från en annan...
          Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

Vad skall man göra när andra butiker inte har support :-)

Jaja, han sparade kanske någon hundring, men det lär han ju få ångra den dagen han behöver hjälp med prylarna :-)
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Så jävla sant hansi håller med
              Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

Hehe, kollade upp "butiken", dom hade ju iaf ett *GSM* nummer att ringa till...

Comment

Ojdå att denna tråden fortsatte
                  Sanningen o säga så tänker jag inte på att psxcare även är en butik.. Använder bara forumet för att få svar på frågor.. Tänkte inte ens tanken att kolla priset i psxcares butik :X
                  Last edited by Keffman; 2006-10-29, 23:21.
                  Hejsan hoppsan !

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X