Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

E71

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

jag måste alltså öppna boxen? Eller år det på utsidan eller kartongen?

Comment

Du måste öppna.
      Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

Kolla vad du har för lot# på kartongen.

Är det 0620 eller mindre så är det mest troligt en ms25
        Är det 0621 eller senare så är det mest troligt en ms28

Är väl inte exakt där brytningen går, jag har aldrig sett någon anledning att memorera vilka lot# som haft vilken samsung, jag är mest intresserad av att det öht ÄR samsung...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jag har lot# 0616 och då troligtvis en ms25.
          Hansi - köpte den flashad å klar från er i slutet av September. Vilken firmware tror du jag har fått då? Allt utom 4.1 verkar ju ok....
          Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
          » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Hansi
            Prova å flasha den med xtreme 4.2. Verkar vara mer kompatibelt än original :-)

haha ja men troru jag öppnar den och börjar modda när den är sprakny? gick ju till affärn och bytte den såklart istället, nu fick vi en som funka prima =)
            Xbox 360 samsung extreme firmware
            Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
            PsTWO V14 Matrix infinity
            Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Har nu löst detta problemet jag hade med E71. Det berodde på min läsare... en Toshiba-Samsung... satte mest för skojs skull i en Hitachi och testade... det fungerade! Vet inte men antagligen så fungerar det nog lika bra om jag skulle sätta i en ny T-S. Vilket betyder att min läsare är trasig. :s

Nåja... nu behöver jag inte skicka in den. Bara spela igen.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X