Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppdaterat Live:en?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ah jag testade uppdatera iallafall och det fungerade fint. Rätt snyggt dashboard ändå..
    fastnade på nått gammalt prey demo jag hade laddat ner när det kom ut förut hehe...
    Grymt spel fast man klarat av det för länge sen...
    men testade och allt flöt på bra..
    Sen är det ju vinter nu och kallare så det är nog lugnt med överhettning eller rrod.

men skillnaden med denna nya är att jag kan installera spel på hårddisken om jag fattat det rätt?

jag kunde loggat in på xboxlive marketplace, men vet inte om man blir bannad då...
    Eller om banning bara gäller när man spelar just brända spel live. Kanske det dom bannar och inte om man bara loggar in på marketplace och laddar ner saker...aja..
    Lär fixa nyaste firmwaret sen, vill kunna spela live ju. Roligare om man säger så...

Comment

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
      Frågor och svar med "hmm" hehe
      Det är nog ingen fara, det är inte så att ALLA gamla xboxar RRoDar
      hehe, nä det är nog lugnt. Min funkar fint sålänge iallafall. Va ett litet flashigt intro man fick se där när man uppdaterade till nytt dashboard..
      Men man ska alltså kunna lägga spel på hårddisken vilket man inte kunnat förut som jag förstått det med detta dashboard..

Comment

Skulle det på nåt sätt uppstå problem om man installerar spel i hårddisken om man nu har en moddad xbox?

Comment

Original inlägg av Vichi3 Visa Inlägg
          Skulle det på nåt sätt uppstå problem om man installerar spel i hårddisken om man nu har en moddad xbox?
          Nej, inte vad vi vet.
          iPhone 3G:
          Svart 16GB
          Telia Max 25
          PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
          SanDisc MS Pro Duo Ultra II
          4GB
          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
            Nej, inte vad vi vet.
            Enda jag känner till om man har en 120Gb disk man fyller med fyra fem spel är att man är tvungen att byta skiva beroende på vilket spel man vill spela från HDD
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Vichi3 Visa Inlägg
              nej. problemet har inget med om den är modifierad eller inte, kan lika gärna vara en original box. det är bara så att nya dashboarden kräver mer och boxarna kan bli varmare, gamla boxar får lätt rrod pga hög värme.

om du undrar ang. backuper så går de att installera lika fint som original.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X