Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 i datorn

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox 360 i datorn

Hej!
    Köpte ett 360 för ett tag sedan. Nu i dagarna gick tyvärr min TV sönder, så jag tänkte koppla boxen till min datorskärm. Min första tanke var att koppla den direkt in i skärmen, men tji fick jag, där är ju en DVI-anslutning. Aha! jag ansluter boxen in i graffekortet istället tänkte jag sedan. Men där fanns bara 2 DVI och en S-video. Av ren desperation letade jag genom hela datorns baksida efter ett ställe att trycka in kablarna, och till slut fann jag, bredvid antenningången (TV-kortet?) ett gult, ett rött och ett vitt hål där de tre kablarna kunde passa. Bra, bara att tuta och köra? Nädå, först måste man ju ha bild... Där körde jag fast. Hur ska jag göra? Har Media Center om det hjälper. Kan tro att det är fler än jag som har samma problem.
    Mycket tacksam för hjälp!

Den gula är troligtvis tv ut, ( vit & röd = ljud ) alltså inte en ingång.

Har du vgasladden till xboxen? Köp isåfall en vga->dviconverter.
    Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

köp en vga kabel och koppla xboxen till skärmen

Comment

Han hade ju bara dvi på skärmen sa han ju.

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

Original inlägg av banan1
          Han hade ju bara dvi på skärmen sa han ju.
          Då får han skaffa sig en DVI-VGA adapter... bästa sättet.

Comment

Då får han skaffa sig en DVI-VGA adapter... bästa sättet.
            Ja, jag skrev ju det???

Den gula är troligtvis tv ut, ( vit & röd = ljud ) alltså inte en ingång.

Har du vgasladden till xboxen? Köp isåfall en vga->dviconverter.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X