beror nog på om de du invitat sköter sig.....
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Här så kan ni ladda spel till xbox 360 mm.
Collapse
X
-
- Citat
- Flag
-
En invite till en stofil som mig kanske?
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
Det är lugnt, jag återgäldar alltid det jag laddat ner! Alltså till andra pirater, inte till spelskaparna.....
Jag kan ju försöka övertyga dig med mina stats ifrån ThePirateBay:
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
Och jag har 24mbit/s lina...."pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
- Citat
- Flag
Comment
-
Vad har du för epostadress då?
Vill du ha invite till Revolutiontt eller till Torrentleech?Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
- Citat
- Flag
Comment
-
Du har fått en invite till Revolutiontt.netOriginal inlägg av Blixten100 Visa Inlägg
En av de bästa torrentsiterna för 360-spel om du frågar mig.
Seeda bra nu!Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
- Citat
- Flag
Comment
-
Tackar så mycket"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
- Citat
- Flag
Comment
-
Har en user på swebits:Original inlägg av mikael.beck Visa InläggFrågar dig samma sak som Blixten100 nämligen om du har bra ratio på andra ställen?
"Välkommen, Chipsmannen [Ändra min profil] [Logga ut]
Ratio: 1.943 Uppladdat: 644.79 GiB Nerladdat: 331.79 GiB "
Körde ner mitt första spel därifrån igår, NFS Carbon, och brände med lyckat resultat på min NEC 2510A med burnimg efter ha läst diverse inlägg här på forumet.
Tyvärr har inte swebits mycket mer att tillgå just nu.
Mvh Chips
- Citat
- Flag
Comment
-
- Citat
- Flag
Comment
-
fredrik.vbg@spray.seOriginal inlägg av mikael.beck Visa InläggVad har du för mail Chips så ordnar jag en invite
Har du någon ratio på andra ställen Jocce 84?
- Citat
- Flag
Comment

Comment