Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

clonecd stannar vid 34%..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• clonecd stannar vid 34%..

Tjo!
    Jag har försökt bränna NFS carbon på 2 skivor, båda gångerna stannade clonecd vid 34% och efter typ 1 timma får jag ett felmeddelande. Om man kollar på skivan verkar den vara välbränd ändå, skall stoppa in den i mitt 360 när jag kommer hem men vad kan vara problemet eller är det menignen att det skall vara så? Använder verbatim dvd+r DL media...

Nej den ska inte stanna på 34%. Spelet kommer inte fungera.
    Vad är det för felmeddelande du får?
    Vad har du för brännare?
    Du gör inget annat på datorn samtidigt som kan störa bränningen?
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

ah..attans.. vet ine vad de e för brännare men ja ska köpa en pioneer 111D istället. Den skall ju funka=)nån som vet ett billigt å bra ställe i gbg? tänkte åka till mediamarkt..
      Last edited by naforce; 2006-11-02, 13:38.

Comment

testa flasha dvd brännaren med nyaste firmware så kanske det fungerar bättre!

Comment

köpte en liteon brännare istället, 450 spänn. 2 spel brända, båda funkar=)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X