Har en tre veckor gammal 360 som är firmwired på PSXCARE för två veckor sedan. Sitter en samsung läsare i och jag använder mig av en samsung brännare och verbatim skivor.
Allt fungerande perfekt, inte en felbränning (brände upp 5 spel). Nu har jag brännt upp NFS Carbon, FIFA etc. När jag testkör skivan precis efter att jag har brännt den så funkar det. Men när jag startar om Xboxen och den ska börja ladda i dashboarden så hör jag att den börjar köra igång men sen lägger av och så står det "Open Tray"
Det sjuka är att de 5 första spelen som jag brände fortfarande fungerar?
Jag testade och bränna upp en två skivor med NFS Carbon och då fungerade den klockrent tills att jag startade om.
Jag drar ner mina spel ifrån Torrentleech och The Piratebay
Tacksam för svar!
//Fantaprinsen
(Har inte varit ute på Live sedan min firmwire)
Allt fungerande perfekt, inte en felbränning (brände upp 5 spel). Nu har jag brännt upp NFS Carbon, FIFA etc. När jag testkör skivan precis efter att jag har brännt den så funkar det. Men när jag startar om Xboxen och den ska börja ladda i dashboarden så hör jag att den börjar köra igång men sen lägger av och så står det "Open Tray"
Det sjuka är att de 5 första spelen som jag brände fortfarande fungerar?
Jag testade och bränna upp en två skivor med NFS Carbon och då fungerade den klockrent tills att jag startade om.
Jag drar ner mina spel ifrån Torrentleech och The Piratebay
Tacksam för svar!
//Fantaprinsen
(Har inte varit ute på Live sedan min firmwire)

Comment