Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

IMG Burner

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• IMG Burner

Jag ska testa IMG burner istället för clone cd till min Samsung S183 idag.
    Nån som använt det programmet än?

Jag ställer in layer break i programmet och ser till att booktype är dvd-rom sen är det bara köra på iso filen va?

Använder alltid Image Burner... Har inte haft ett enda problem med det.
    Ställ in Layerbreak och ändra Booktypen, Sen är det bara öppna .dvd filen och tuta och köra!

Comment

lyckades bränna need for speed med img burner till min samsung s183a brännare så testa det ni....som haft problem med clone cd

Comment

Jag köpte precis en Samsung S182D brännare. När jag skulle bränna första gången så fråga CloneCD mig om jag ville göra en överbränning, trots att det var 3 GB ledigt på skivan.

Har det med nån inställning att göra, som typ att den inte vet att den ska bränna dual???

Comment

Samma problem med min samsung bränn inte med clone cd, använd imgburner.
          Funkar klockrent.

Comment

jag hade "bara" problemet att spelen inte funkar med clone cd...bränningen utfördes felfritt....men med img burner funkar spelet också! :-)

Comment

Nu har jag uppdaterat mitt firmware till min brännare, efter det funkar CloneCD klockrent, behöver inte ställa in layerbreaker eller nått. Har inga problem att köra mina spel sen heller.

Comment

Det här 'IMG Burner' som ni pratar om, är det ett fristående program eller är det MagicISO som har det?

Cheers!

Comment

http://www.img*********/
                  Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                  » Xbox360 FAQ

Comment

Åfan, tack! Googlade lite men tyckte dem refererade till MagicISO hela tiden...
                    Finns det någon schysst guide för hur man bränner 360 lir i IMG-burner?
                    Last edited by dekeart; 2006-11-09, 13:07.

Comment

http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=516786
                      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                      » Xbox360 FAQ

Comment

bränner med img burner och det går mkt bra...funderar bara på en sak. Verify rutan är ibockad vilket gör att den kollar bränningen efteråt om den är ok tror jag och det tar ung 15 min extra. Detta är inget som jag behöver göra va?

Comment

Original inlägg av mickys
                          bränner med img burner och det går mkt bra...funderar bara på en sak. Verify rutan är ibockad vilket gör att den kollar bränningen efteråt om den är ok tror jag och det tar ung 15 min extra. Detta är inget som jag behöver göra va?
                          Nej klicka i ejekt =)

Comment

Original inlägg av mickys
                            Nope, men ganska bra om du vill vara säker på att skivan blev korrekt bränd. Så du slipper ladda ner allt på nytt om det visar sig att det blev något fel och du har raderat image-filen. :-p

Comment

Original inlägg av ReZnoR Visa Inlägg
                              Nope, men ganska bra om du vill vara säker på att skivan blev korrekt bränd. Så du slipper ladda ner allt på nytt om det visar sig att det blev något fel och du har raderat image-filen. :-p
                              Ja ok då, men jag brukar spara mina img för att seeda ett tag

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X