Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dirty Disc?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

hur, jag köpte den med firware för cirka 4-5 månader sen
    t.e

Comment

kan inget om flashning
      t.e

Comment

haha jag menar att xboxet kan ställas in i dess egna inställningar=)! aha de e en gammal flash då.. borde ju funka ändå men ja har den allra senaste versionen så den brode ju vara bättre

Comment

vadå dess egna inställningar
          t.e

Comment

det konstiga ä att det fungerat bra tills idag. förutom att det inte bootar själv förstås, men genom startknappen med dubbeltryck tills reading kommer upp då har spelen kommit igång
            t.e

Comment

aha ä det så att man måste boota om maskin för att skiva ska fungera eller starta, jag har bara bytt rakt av, nu fungerar det ju igen
              t.e

Comment

omg.... ja det är en fördel om du startar om boxen så spelet får laddas in....

Comment

jo jag haja det, men jag har bytt skiva utan o boota om, men det har faktiskt funkat då med ibland med dubbeltryck på start
                  t.e

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X