Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gears of War - Nu spelar vi online!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gears of War - Nu spelar vi online!

Tänkte att vi som fått spelet lite "tidigare" kunda organisera oss och spela mot varandra så vi slipper de extremt laggiga amerikanska servrarna.

Skriv in eran Gamertag, MSN-adress (så vi kan kontakta varandra), tillgänglighet så alla vet hur mycket vi kan spela samt vad ni har för uppkoppling så vi vet vem som är bäst på att hosta. Tyvärr är min uppkoppling bara 8/1, så jag har rätt dåliga hostingmöjligheter, men vem vet, det kanske funkar ändå?

Kopiera, klistra in:

Gamertag:

MSN:

Tillgänglighet:

Anslutning:

Och här är slutligen mina stats:

Gamertag: Ree81

MSN: Hembakat@hotmail.com

Tillgänglighet: 9/10

Anslutning: 8/1

Posta på!

Ok, har en som är på nu, han kommer skriva in sig snart. Ni behöver förresten inte MSN för att vara med.

Comment

Jag kan vara med, mitt gamertag är adelskrev och jag kan hosta gamet, lägg till mig som polare så invitar jag er.. kom igen och häng på nu, asroligt.

Comment

*Host* Allt ska man behöva göra själv.

Gamertag: adelskrev

MSN: adelskrev@hotmail.com

Tillgänglighet: ?

Anslutning: 100Mbit, nuff said

Comment

Är det verkligen så smart att spela online 1 vecka innan spelet ens nått svenska butiker ?

Comment

ska bara "våga" uppdatera min xbox med senaste höst-uppdateringen så vill jag vara med. Får väl testa att uppdatera ikväll.

Gamertag: Steffe_the_King

Tillgänglighet: 5/10

Anslutning: 100/10

Comment

rzr> Det går att importera, regionsfritt remember?

Steffe> Har du en Hitachi-LG kan du uppdatera. Har du en Samsung 28 eller 25 tror jag det fanns chans att den RLOD:ar. Dock så är chansen inte stor, samt att det går att fixa med en omflashning. Och IKVÄLL? Det ÄR kväll!

Comment

Steffe> Jag.... öhh, Kan inte adda dig? Det går inte skriva _ med 360n..? Adda mig iaf.

Comment

Har en samsung så då får jag väl ta å hoppa den här gången. Vill kunna spela under helgen. Vet inte om jag vågar mig på en flashning själv. Men ha så jävla kul utan mig....

Comment

Original inlägg av Drexon Visa Inlägg
                    Steffe> Jag.... öhh, Kan inte adda dig? Det går inte skriva _ med 360n..? Adda mig iaf.
                    Ok. Då är det nog Steffe the King utan (_). Man har ju så många konstiga nick på olika sajter mm

Comment

Jag uppdaterade nyss och det verkade som det gick bra. Startade GoW men då kom det ännu en uppdatering men den hade jag inte tid att göra. Ska käka nu med flickvännen så jag dyker väl upp på liven senare. Jag addar dig på msn så kan vi snacka där istället.

Comment

Original inlägg av Steffe Visa Inlägg
                        Har en samsung så då får jag väl ta å hoppa den här gången. Vill kunna spela under helgen. Vet inte om jag vågar mig på en flashning själv. Men ha så jävla kul utan mig....

Se bara till att patcha med senaste 360SAM som även kopierar version string så är det ingen fara.
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                          Se bara till att patcha med senaste 360SAM som även kopierar version string så är det ingen fara.
                          Hansi: Vad menar du med det där? Nu har jag missat någonting tror jag, Patcha spelen med 360sam ? Vad är det?

Comment

Prata inte om sånt här, tack.

Comment

Original inlägg av Drexon Visa Inlägg
                              Prata inte om sånt här, tack.
                              Sorry..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X