Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skicka in bara dvd-läsaren

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skicka in bara dvd-läsaren

Det framgår på Er hemsida att det finns en risk med att bara skicka in dvd-läsaren för flashning, att det inte skulle fungera efter att den återsänds och kopplats in. Jag har en samsungläsare och känner att jag inte är sugen på att få en flashad läsare hemskickad som inte fungerar.
    Hur stor är risken att det skulle kunna bli fel egentligen?
    Banned:
    Annonserat försäljning av brända spel.

Risken är inte stor alls.

Men jag lyckades misslyckas med en hitachi åt en kund häromdagen så han fick komma tillbaka :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag är lika osäker som innan....men har jag tolkat det rätt när jag säger att risken är större att misslyckas med Hitatchi än Samsung?
      Banned:

Comment

Nä jag hade en dålig dag bara :-)

Skicka in den du, det kommer gå så bra så.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Om jag skickar den till Er så Ni har den på tisdag morgon, har jag den tillbaka hit på onsdag då?
          Banned:

Comment

Inte helt omöjligt, men risken finns att vi inte hinner få iväg den förrän dagen efter.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X