Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Southman skull väldig gärna vilja ha en invite till RevolutionTT.
    Min mail är loofen74@hotmail.com vore väldigt tacksam om jag kunde få det, har inga problem att hålla bra ratio. /loofen

Comment

• Original inlägg av Southman Visa Inlägg
      Jag har 4 invites på RevolutionTT, Så e de nån som vill ha ett acc, ge mig er hotmail/email i så fall...
      tugget@gmail.com

jag kan bjuda dig på en gmail om du vill ha

Comment

Kan tänka mej att ge ut 3 av mina 4 invites.. "först till kvarn får mala" :P sry för dubbelpost..
        Southman, jag skulle verkligen vilja ha en invite, jag har bra lina och bra ratio på swebits och powerbits.

bjohansson81@yahoo.se

Vore väldigt tacksam

Comment

• Okej, Fixar invites till er tre som var snabbast här ovanför.. Grattis :P .. Invites'en kommer om ett par min..

Comment

• Sådär har skickat till loofen,tugget och bjohansson. Grattis!

Comment

Sådär har skickat till loofen,tugget och bjohansson. Grattis!
              tackar verkligen för denna invite!!!!

och jag lovar att sköta mig bra, sitter på 100/100 så de blir inga problem

Comment

• fan jag har suttit i flera månader på rev, har 500gbup 130ner, men inga invite, hur får man invites?

Comment

• Original inlägg av tOPO Visa Inlägg
                  fan jag har suttit i flera månader på rev, har 500gbup 130ner, men inga invite, hur får man invites?

Jag sitter på Revott ochså har:

Uploaded: 1.10 TB Downloaded: 425.40 GB

Jag har haft invites sen dom började med det

Comment

• Original inlägg av Postal Visa Inlägg
                    Jag sitter på Revott ochså har:

Uploaded: 1.10 TB Downloaded: 425.40 GB

Jag har haft invites sen dom började med det
                    Ok =) säg att vi inte skryter om ratio och dylikt, hur får man invites?
                    Någon som vet utan att skryta om stats?

Comment

• hmm faktiskt ingen aning,, jag har 2.150 i ratio.. (skryter inte) Sedan brukar jag hjälpa lite noobanvändare med o skriva hur man ska bära sig åt med vissa saker.. Vet inte om det har någon påverkan.. Sen är jag också Power user... Tror det är när man har över 2---> och uppåt i ratio..

Comment

• läste i FAQ-en "Power User Must have been be a member for at least 4 weeks, have uploaded at least 25GB and have a ratio at or above 1.05. The promotion is automatic when these conditions are met. Note that you will be automatically demoted from this status if your ratio drops below 0.95 at any time. "

Comment

• Någon som har Torrentleech invite? eftersom jag delade ut 3 st RevolutionTT account gratis kan väll nån va lika bussig?

Har en RevolutionTT invite ifall nån vill byta???

Comment

• jag har vad har du för epost
                            Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

• Southman tackar så hemskt mycket för inviten, vill du ha till torrentleech så ge mig din mail bara om du inte får en av Effoc, men bara säga till så får du en.

Comment

Någon som har Torrentleech invite? eftersom jag delade ut 3 st RevolutionTT account gratis kan väll nån va lika bussig?

Har en RevolutionTT invite ifall nån vill byta???
                                Tjo.. jag har en Invite kvar som du kan få

Comment

Working...
                                X