Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jag skulle vilja ha inbjudan till
    Swedvdr och Swetorrents samt revolutiontt och torrentleech.

Jag har
    Demonoid,
    Xbox-sky
    Uglybits
    freethesceene

tigersaid_86@yahoo.se
    Biji Kurd o Kurdistan!

Comment

• vill byta invite till swetorrent mot torrentleech. har långt över 1.0 på alla ( 100/100mbit lina)

har användare på:

TTi = lagt av
      Piratebits = lagt av
      Torrentleech = Erbjuder invite mot invite till swetorrent eller annan med svenska filmer
      Xbox-sky = Ni kan få min användare mot en invite till swetorrent eller dyligt

epost: andreasnilsson00@gmail.com

Comment

• Original inlägg av tigersaid86 Visa Inlägg
        Jag skulle vilja ha inbjudan till
        Swedvdr och Swetorrents samt revolutiontt och torrentleech

Jag har
        Demonoid,
        Xbox-sky
        Uglybits
        freethesceene

tigersaid_86@yahoo.se

Onödigt att fråga om en invite till swedvdr. den har ju ändå ingen tracker och sitta på forumet känns väl lite sådär.

Comment

• Öppen regg på http://bt.xbox-sky.cc/
          Vet ej hur länge men skynda att regga er om ni vill åt en bra 360 sida =)

Mvh
          // Greim

Solus lupus - Ensam varg
          -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Comment

• Har invite till Torrentleech som jag gärna byter mot liknande sida, kom gärna med förslag??

Har redan: tti, swetracker, demonoid, torrentleech.

mathiaswihlborghotmail.com
            Last edited by jls21th; 2009-05-19, 19:55.

Comment

• vågar folk tanka spel här fortfarande?

Comment

• Original inlägg av zhilmoen Visa Inlägg
                vågar folk tanka spel här fortfarande?
                klart man gör, om man håller sig borta från siter som t.ex TPB så är det lungt, men man får vara en liten smula mer försiktig nu för tiden dock... det finns även en sida för att kolla om Antipiratbyrån har lämnat in en ansökan om att begära koll på vem som sitter bakom just din IP adress (googla på "ipredkoll") så hittar du den nog den är dock under utveckling och alltså inte helt 100% färdig ännu...
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

vågar folk tanka spel här fortfarande?
                  nej, folk vill bara skriva kommentarer på privata trackers.

Comment

• jahaja, så vi tror att privata trackers är hyffsat säkra alltså?

Comment

jahaja, så vi tror att privata trackers är hyffsat säkra alltså?
                      vi tror? nej, vi vet... privata trackers är betydligt mycket säkrare än öppna trackers, men vissa (dom som har öppen regg i stort sett hela tiden) är lika säkra som en helt öppen
                      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

jahaja, så vi tror att privata trackers är hyffsat säkra alltså?
                        spelar det någon roll? vissa vågar tanka, andra inte. själv ser jag inget problem i att tanka än eftersom det inte finns några fall med dömda personer, sedan är bevisningen i dagens läge ett skämt och jag tror inte screenshots kommer räcka i en eventuell rättegång. det har varit olagligt att ladda hem saker länge så varför denna hysteri nu? för att de kan begära ut ip? kom igen... håll dig till leverantörer som inte lämnar ut sådana då.

vi tror inget, men jag tror att privata trackers är säkrare än öppna, det finns privata trackers som är säkrare än andra privata. ju svårare det är att komma in, desto bättre.

men det är inte detta tråden handlar om, den handlar om folk som vill tanka och behöver trackers, skapa en annan tråd om du vill diskutera säkerhet mm.

Comment

• tjo, någon som vill dela med sig på en invite?
                          kika in på min sida. *******************
                          och det finns en del backuper. om så önskas. var "veteran" på swebits. med ca 1.5Tb UP, o en ratio på 5-10. 100/100 lina bahnhof självklart. maila gärna info@**************
                          söker med ljus o lykta efter äldre uppz, tex NHL08... XBOX-SKY, swetorrents, vore intressant. Tack på förhand

Comment

• Jag vill pusha lite för TTi.nu, REGGA ER NU. Dom kommer gå tillbaka till det gamla med valt vad det nu innebär!
                            // Greim

Solus lupus - Ensam varg
                            -Hellre en natt som varg, än 1000år som får!

Comment

• Original inlägg av Greim Visa Inlägg
                              Jag vill pusha lite för TTi.nu, REGGA ER NU. Dom kommer gå tillbaka till det gamla med valt vad det nu innebär!
                              skulle tippa på att alla users under 500GB upload åker bort som ett steg till bättre säkerhet och för att få upp siten med bra users. tror inte att man kommer få va kvar på den nya siten om du reggar dig nu, men det är vad jag tror.. skulle tippa på att det blir hårdare krav framöver.

Comment

• Har Awesome-HD invite även, demonoid

Vill byta mot Torrentleech..

fredde_sund@hotmail.com

Comment

Working...
                                X