Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Invites
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jag har Softtorrents invite du kan få om du vill.Original inlägg av Pjodrov Visa Inläggjag har 4 invites till revolutiontt så har ni nåt kul att erbjuda säg till. men jag har torrentleech
skicka ett mail till felix_westerberg@hotmail.com om du är intresserad :P
Comment
-
Original inlägg av Pjodrov Visa Inläggde har jag redan=) men swedvdr eller oink grejen vore nåt. eller nån bra filmsida
Swebits är bra om du vill ha filmer med svensk text såg att dom hade några platser lediga nu, tror inte du behöver invite till den sidan
Comment
-
Original inlägg av Pjodrov Visa Inläggde har jag också=)
hehe då har vi bara http://bt.xbox-sky.com/ kvar sen vet jag inga mer
Comment
-
hehe tack, jag har 1,2 på tl och 1,4 på swebits. totalt so borde jag ha laddat upp lite över 500 gbOriginal inlägg av Pjodrov Visa Inlägghehe hade jag också. men va har du för ratio på några sidor så får du en för att du försökte så bra=)
Comment
-
-
A confirmation email has been sent to the address you specified (felix_westerberg@hotmail.com). They need to read and respond to this email before they can use their account. If they don't do this, the new account will be deleted automatically after a few days.
Comment
-
Man tackarOriginal inlägg av Pjodrov Visa InläggA confirmation email has been sent to the address you specified (felix_westerberg@hotmail.com). They need to read and respond to this email before they can use their account. If they don't do this, the new account will be deleted automatically after a few days.
Comment

Comment