Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hmm, har för mig att jag skrev här förut men det verkar ha blivit borttaget.

Hursomhelst skulle jag gärna vilja ha en invite till revolutiontt och om någon kanske sitter och trycker på det; en invite till swedvdr.

Ratio: 1.636 Uploaded: 218.42 GB Downloaded: 133.50 GB
    På Torrentleech, har förövrigt 4 invites att byta bort där.

Comment

• Original inlägg av Landslide Visa Inlägg
      Hmm, har för mig att jag skrev här förut men det verkar ha blivit borttaget.

Hursomhelst skulle jag gärna vilja ha en invite till revolutiontt och om någon kanske sitter och trycker på det; en invite till swedvdr.

Ratio: 1.636 Uploaded: 218.42 GB Downloaded: 133.50 GB
      På Torrentleech, har förövrigt 4 invites att byta bort där.

Du har inte lust och ge en till mig? har nyligen börjat med torrents. men har 100/10 (BBB)

Ratio: 3.563 Uppladdat: 16.36 GB Nedladdat: 4.59 GB.. inte så mkt , men började igår
      Last edited by swifter; 2007-03-27, 18:20.

Comment

• Har invites till:
        torrentleech (4st)
        Söker:
        RevolutionTT

Någon skötsam själ som kan tänka sig att byta?
        Har lite andra trackers med men inga som inte direkt är relevanta med spel.

Comment

• Jag har invites till Softtorrents söker RevolutionTT

Comment

• torrent sidor.

hejsan nån som har nån torrent sida eller dylikt med bara ps2 spel eller mycket ps2 spel iaf. kan byta mot medlemskap på tti.nu om så önskas. mvh/huopna

Comment

• Det här är XBox360 delen på forumet. Du får fråga i PS2-sektionen.
              Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
              » Xbox360 FAQ

Comment

• Någon snäll själ som vill ge mig en invite till RevolutionTT?
                Har 24mbit & 2mbit

Jag håller alltid ration.

Comment

• Alo. Skulle vilja ha en invite till RevoTT.

Ramsesk1 | PM | Profil | Logga ut | Donera
                  Ratio: 1.792 | UL: 835.13 GB | DL: 466.08 GB <- PIRATEBITS

kamikazee_V@hotmail.com

pusshej!

Comment

• nån som har en invite till demonoid? och eller revoloutiontt
                    Ratio: 1.165 Uppladdat: 480.06 GB Nedladdat: 412.21 GB på softtorrents
                    Uppladdat 208.626 GB Nedladdat 162.656 GBUtdelad kvot 1.283 på xbox-sky
                    hyiptommy@gmail.com
                    Whoever came up with
                    "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
                    musta been kickin' some ass!

Comment

• alltså vad har dom på torrentleach om man jämför med revolution?
                      skiljer detr sig lr är det samma nya grejer typ kanske nått mer intresant på torrentleach?

Comment

• Har ett nyskapat konto på torrentbytes som jag skulle vela byta mot en inv på revolutiontt eller torrentleech.
                        Earth_Bone@hotmail.com

Comment

• Original inlägg av Postal Visa Inlägg
                          alltså vad har dom på torrentleach om man jämför med revolution?
                          skiljer detr sig lr är det samma nya grejer typ kanske nått mer intresant på torrentleach?
                          Det är i princip samma saker som dyker upp på båda (om vi snackar Xbox 360).
                          På Revolution har det ju börjat dyka upp en hel del gamla XBox-spel som är iordninggjorda för att bara brännas ut och spelas på 360'n. Det har jag inte sett nåt på torrentleech ännu....
                          Revolution har mer spel.
                          Torrentleech: 66 spel i XBox 360-mappen
                          RevolutionTT: 198 spel i XBox 360-mappen
                          Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                          » Xbox360 FAQ

Comment

• Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
                            Det är i princip samma saker som dyker upp på båda (om vi snackar Xbox 360).
                            På Revolution har det ju börjat dyka upp en hel del gamla XBox-spel som är iordninggjorda för att bara brännas ut och spelas på 360'n. Det har jag inte sett nåt på torrentleech ännu....
                            Revolution har mer spel.
                            Torrentleech: 66 spel i XBox 360-mappen
                            RevolutionTT: 198 spel i XBox 360-mappen
                            Men om man ser på tex filmer och tvserier + HD grejer så är det ingen skilnad melan torrentleach och revolution?
                            jag menar att det finns så gott som samma saker på sidorna?

Tänkte kanske ge bort en invite isf men vet inte om det är värt o bli reggad på torrentleach

Comment

• vill byta invites... har på torrentleech, vill ha på RevolutionTT. Skicka mail på toppetoppe@hotmail.com eller PM via forumet

Comment

• Jag har invites till torrentleech + hdbits

båda bytes endast mot invite till swedvdr

kontakt via mail:

bomb.jack@spray.se

Comment

Working...
                                X