torrentleech har jäkligt mycket DVDR releaser motför om man kollar på revtt
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Invites
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Original inlägg av Postal Visa InläggMen om man ser på tex filmer och tvserier + HD grejer så är det ingen skilnad melan torrentleach och revolution?
jag menar att det finns så gott som samma saker på sidorna?
Tänkte kanske ge bort en invite isf men vet inte om det är värt o bli reggad på torrentleach
Jag tankar mest XBox-spel och PC-program, men den del tv-serier.
Jag tycker de är rätt likvärdiga. Men skönt att ha tillgång till båda två. Nån av dem är ju alltid lite snabbare än den andra med en ny release :-)Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
hej jag söker en invite till revolutiontt.net, håller alltid min ratio över 1. på torrentleech heter jag HiDEN. så om nån vill va snäll o skicka invite till revolutiontt.net så är jag tacksam. min mail är david_hidas@hotmail.com
Comment
-
Hej Söker invite till SweDVDR och RevolutionTT.
Har invites till torrentleech
Welcome back, LaserFaser [Logout] [Invite Someone 4 invitations left]
Ratio: 2.003 Uploaded: 2.52 TB Downloaded: 1.26 TB Slots: Unlimited slots
http://img153.imageshack.us/my.php?image=lfqr9.jpg
Comment
-
Önskar invite
Hej,
Jag har tidigare varit medlem på Revolution TT och tankar seedar ganska flitigt, jag snittade 120 GB ner och 190 upp. Har varit ute och rest en längre tid och märkte till min förvånand att mitt konto blivit spärrat eftersom jag ej loggat in på en månad. Om någon skulle kunna tänka sig att förbarma sig över mig och ge mig en invite så skulle jag bli oerhört tacksam. Lovar att aldrig vara under 1.0 i ratio, och jag kan skänka mina invites till andra behövande här.
Ni kan skicka invite till ante.andersson@gmail.com
Tack på förhand!
Comment
-
Hej!
Söker invite till Torrentleech eftersom Torrentbytes krånglat väldigt på sistonde. Jag är poweruser på Torrentbytes och Swebits. Skicka invite till: b0ll3en@gmail.com
tack på förhand
/ B
Comment
-
Vad har du för ratio?Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
Invite skickad.....Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
Söker invite till revolutionTT och torrentleech
------------------
Swebits
Ratio: 33.728
mooglys@msn.com
Comment
-
Invite skickad!!Original inlägg av moogly Visa InläggSöker invite till revolutionTT och torrentleech
------------------
Swebits
Ratio: 33.728
mooglys@msn.comBoxen är på släkttäff i Tyskland.
Comment
-
Jag söker invites till Torrentleech och Rev TT, skulle verkligen uppskattas
Brukar hålla minst 3 i ratio på andra sidor!
eric_wallberg@hotmail.comMan ska inte äta för att leva, utan leva för att äta!
Comment

Comment