Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Enlund: Du skulle inte kunna skicka på någon invite till *bra* site med mycket 360? Jag lovat att du inte kommer bli besviken när jag suppliar torrents =) och seedar 24/7 ! Sen när du är nöjd kan du lägga in mig på flera.
Det är svårt att komma in i "början" av svängen utan en seriöst torrentsite med bra ratio redan, men nånstans måste man börja!!
Enlund: Du skulle inte kunna skicka på någon invite till *bra* site med mycket 360? Jag lovat att du inte kommer bli besviken när jag suppliar torrents =) och seedar 24/7 ! Sen när du är nöjd kan du lägga in mig på flera.
Det är svårt att komma in i "början" av svängen utan en seriöst torrentsite med bra ratio redan, men nånstans måste man börja!!
du kan ju allt testa på xbox-sky, finns massa spel där
Är intresserad utav en hdbits invite om de nu har gjort det tillgängligt att regga sig med invite.. de hade ju stängt all slags av reggning inkl invite för ett tag sedan. erbjuder dig inte det du söker utan en invite till bit-hdtv sam 200point som du kan byta till invites..
Snälla Enlund kan jag få en invite till revolutiontt av dig? Har bra ratio på alla sidor jag laddar från t.ex torrentleech ratio 2.246, swefiles Ratio: 29.042, xbox-sky ratio: 1.865, min mail persen88a@hotmail.com please.
Comment