Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tjena åter igen !

Ursäkta att jag lägger upp samma sak igen, (det är för att jag inte har fått nått svar på 1 månad, så mitt tålamod rann iväg och så gjorde jag ett nytt inlägg)

Jag skulle helst vilja ha en invite till tti.nu om det ej går tar jag också gärna emot en från torrentleech/revolutiontt.,

P.S
    som sakt jag har inte använt det så värst länge, men jag kommer alltid att sköta min ratio tills jag ligger i kistan .Jag seedar åtminstånde i 24 timmar efter nedladdning =)

Nog med prat här är lite information om mitt konto

Användarnamn: matti450

Uppladdat:191.17 GB
    Nedladdat:103.54 GB
    Ratio:1.846

Kontakta mig via msn --> skataren123@hotmail.com[/QUOTE]
    Last edited by wilkkm0; 2009-02-28, 20:52.

Comment

• Original inlägg av wilkkm0 Visa Inlägg
      Tjena åter igen !

Ursäkta att jag lägger upp samma sak igen, ( det är för att jag inte har fått nått svar, så mitt tålamod rann iväg och så gjorde jag ett nytt inlägg) Men jag kan tänka ge bort en/två invites från ''piratebits.org'' i utbyte till ''tti.nu''
      vad snällt av dig, men piratebits.org har öppen reg (iaf nu). låter som ett fall av desperation.

Comment

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
        vad snällt av dig, men piratebits.org har öppen reg (iaf nu). låter som ett fall av desperation.

ahh. just det xD

Comment

• Jag skulle gärna vilja ha en inv till revolutiontt &/eller torrentleech

Har själv ett konto på Softtorrents, Softmupparna, Powerbits, Swebits och Mp3Nerds och har minst 1.0 i ratio på alla så jag sköter mig

Mail: emilljungdahl@gmail.com
          Last edited by emil1336; 2009-02-28, 19:38.

Comment

• Hej skulle jättegärna vilja ha en invite till RevTT/Torrentleech, har tti invites som jag kan byta med.

Comment

• Original inlägg av Mahjar Visa Inlägg
              Hej skulle jättegärna vilja ha en invite till RevTT/Torrentleech, har tti invites som jag kan byta med.
              vill du byta med en torrentleech? tar en invite till tti.nu

Comment

• Jag söker en invite till revolutiontt. Kan byta med en invite till softtorrents eller swebits. Jag sköter alltid min ratio. Maila till mej på snusgubben@gmail.com

Comment

• Hej. Söker invites till Torrentleech.org och/eller Revolutiontt.
                  Kan bytas mot Demonoid
                  skickas till mmmdonuts at live.se

Stats från Demonoid:
                  Gulapa
                  Uploaded: 49.54 GB
                  Downloaded: 37.16 GB
                  Ratio: 1.33 (Updated once a day)
                  Last edited by Gulapa; 2009-03-05, 20:00.

Comment

• Snälla, gimme en inv till Revolutiontt, kan erbjuda en inv till Softtorrents...

emilljungdahl@gmail.com!

Comment

• söker invite till torrentleech, skulle uppskattas enormt!

thezhrimp at hotmail dot com

Comment

• En invite till RevolutionTT och TorrentLeech skulle vara guld värt för min del, vill ha bra sidor för att tanka mina xbox spel! :]
                        Invites till: Maaalkan@gmail.com

Jag är ingen skojjare och kan verkligen sköta min ratio.

xlp | Flaskpost | Profil | Pirater | Logga ut | Donera
                        Ratio: 13.762 | UL: 5.20 TB | DL: 387.00 GB - På Piratebits.org

Jag hade ungefär samma ratio på softtorrents dock så la den sidan ner idag, extremt synd!

Hoppas på en invite till någon av dem, tack på förhand!
                        Last edited by xlp; 2009-03-07, 01:42.

Comment

• Skulle bli väldigt tacksam för en invite till tti.nu.
                          Blev av med softtorrents igår då sidan la ner. Har sköt mig bra där med en ratio på cirka 4,5. 800 gb upp 250 ner någonstans. Har inte exakt siffror. Har heller inte så mycket att erbjuda heller. Tyvärr!

Tack på förhand!

e-mail: carlbjornsson@gmail.com
                          Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
                          Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
                          Wii: _Chip: Wiikey
                          Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

Comment

• Vill gärna ha till tti.nu Kan erbjuda till Starbits
                            Marcuskarlstrom@hotmail.com

Comment

• använder TTi.nu, Powerbits och piratetorrents. Men det är ju näst intill samma releaser som dyker upp på alla dessa trackers. Är det inte lite väl mycket hetsjakt efter TTi och RevTT och vilka populära trackers som finns.

Comment

• Undrar om det finns någon schyst person som läser det här och som skulle kunna hjälpa mig att få en invite till något bra ställe??? Skulle bli grymt tacksam för den uppställningen!!!

bigbook@spray.se

Mvh C
                                Last edited by bigbook; 2009-03-08, 21:26.

Comment

Working...
                                X