Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Invites
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Original inlägg av Sir Dave Lister Visa InläggInvites skickade till hadepeter och Begga
2 invites kvar för tillfället (verkar som jag fick en till invite tillgänglig nu under dagen).
Jag tar en , Senuoy14@hotmail.com
Comment
-
Man tackar och bockar ... Intresserad av ftp access för lite grejer så hör av dig ...Original inlägg av Sir Dave Lister Visa InläggInvites skickade till hadepeter och Begga
2 invites kvar för tillfället (verkar som jag fick en till invite tillgänglig nu under dagen).Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Comment
-
du kan få en av mig, men se för fan till att sköta din ratio... ditt gamla ACC är disabled...Original inlägg av allewii Visa InläggTar gärna en
allewii @ hotmail . com
*edit:*
hmm, intressant, din e-mail används redan...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Comment
-
Original inlägg av Swizzy Visa Inläggdu kan få en av mig, men se för fan till att sköta din ratio... ditt gamla ACC är disabled...
om det finns över för miga.. kan jag jag ta en!
loke_walander@hotmail.com
Comment
-
varsegodOriginal inlägg av Ekol Visa Inlägg
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Comment
-
men mina satans portar var stängdaOriginal inlägg av Swizzy Visa Inläggdu kan få en av mig, men se för fan till att sköta din ratio... ditt gamla ACC är disabled...
ska ringa bbb
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
Comment
-
Fan! nu vart jag för seg antar jag. Finns inga invites kvar eller?
Skulle verkligen behöva till en bra sida där det finns större utbud av spel.
Tropp.patrik@hotmail.com ifall det råka finnas någon invite kvar.
Comment
-
glöm inte bort att seedaOriginal inlägg av tropp88 Visa InläggFan! nu vart jag för seg antar jag. Finns inga invites kvar eller?
Skulle verkligen behöva till en bra sida där det finns större utbud av spel.
Tropp.patrik@hotmail.com ifall det råka finnas någon invite kvar.
Google is your friend!
Comment
-
-
Jag tar den gärna ....Original inlägg av Sir Dave Lister Visa InläggJag har en Invite kvar iallafall, så först till kvarn ^^
Är stadig medlem på x-box sky, swebits, piratetorrents
email: lasse.ranto@uvtcmail.se
Comment

Comment