Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Några snabba frågor

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kollade just DVD-läsaren och det är ju en Samsung läsare! Hur blir det då? Kan jag flasha den "normalt" eller?
    Last edited by Brahman; 2006-11-17, 00:10.
    www.blaljus-norr.com

Comment

Ja bara du har en sata controller som fungerar med samsung ms28.

Comment

jag har handtag på min kartong, är det då en samsung läsare?

EDIT:
        Original inlägg av Brahman Visa Inlägg
        1. Vad jag förstått kan man vara online både i spel och på Xbox Live, dock på egen risk (microsoft har tydligen bannat folk som har modifierad firmware).
        vart har du källan på att nån har blivit bannad efter bara har modifierad firmware? (dvs flashad dvd)
        Last edited by gbr; 2006-11-29, 02:43.
        krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
        peeääs trää tyst

Comment

Jag köpte en x360 igår, en bundle med pro soccer 7 och den stog på en pall i lagret hos elgiganten, färskt levererad. Inget handtag på den men visade sig vara en samsung drive: D

Comment

Skönt att höra, då kan man köpa det paketet om det kniper. Vilket lot# på lådan?
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av gbr Visa Inlägg
              jag har handtag på min kartong, är det då en samsung läsare?
              Hur lat får man vara, kolla kolla om det är en samsung!

Comment

Original inlägg av weeh Visa Inlägg
                Hur lat får man vara, kolla kolla om det är en samsung!

oj skev fel, jag har samsung läsare, jag köpte mitt prem i måndags, jag menade är det samsung dvd i alla lådor med handtag?

EDIT: kolla kolla, locki locki
                Last edited by gbr; 2006-11-29, 17:02.
                krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
                peeääs trää tyst

Comment

Hansi,

LOT NO: 0641

Comment

Tack tack.

För övrigt har jag ju lovat säga till när vi gjort vår första "78" drive...vi fick våra adaptrar förra veckan, flashningen och återmonteringen gick bra, så nu vet vi att vi kan ta emot sådana om vi måste. Priset är tills vidare 1.350:-, vi får se om vi inte kan sänka det mer sedan när vi får lite rutin på epoxypillandet så att vi inte behöver ägna en timme eller två på varje drive.
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X