Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gears mot Viva Piñata?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gears mot Viva Piñata?

Råkade bränna PAL-versionen av Gears bara för att få reda på att den inte stöder PAL 50 heller, så jag vill nu byta min skiva mot en bränd Piñata-skiva. Någon tagare?

är du smålänning? du verkar snål
    Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

Original inlägg av Effoc Visa Inlägg
      är du smålänning? du verkar snål
      Klockrent, word!
      Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
      Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
      Wii: _Chip: Wiikey
      Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

Comment

Afan. Ger den väl till en polare då. Och nej, jag är Umeå-bo.

Comment

Piñata?
          Du skämtar?
          Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
          » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
            Piñata?
            Du skämtar?
            Har du ens testat det? Askul ju... bara man har lite barnasinne kvar sådär :P Fast de svenska rösterna är ju lite... hm... intressanta :P Påminner en del om Dungeon Keeper, ibland. Både rösterna å spelet alltså :P
            Jodå. Men det var det ingen som visste.

Comment

Nej inte testat det. Såg lite speldumpar. Grafiken ser ut att suga elefantballe.
              Barnasinne? Nej. :-)
              Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
              » Xbox360 FAQ

Comment

*skratt* Grafiken är färgglad och fantasifull.. mycket mer kan man kanske inte säga om den, men den fyller sin funktion på ett väldigt bra sätt tycker jag. :P Men ja, det beror väl på vad man har för smak. Innan min dvd gick och dog (argh! ) satt jag typ och växlade mellan Piñata och Gears of War... och hade kul med båda, faktiskt :P
                Jodå. Men det var det ingen som visste.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X