Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ny box

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ny box

nu har min box lagt av för gott (är rätt misshandlad efter min bruteforce öppning av chassit) och jag funderar på att köpa en ny, såg i nån tråd att det numera finns nån ny drive som inte går att flasha som vanligt
    tänkte köpa mig en core eftersom jag redan har allt extra lulull som finns med i premiumpaketet.
    mer info om denna nya driven önskas.
    Whoever came up with
    "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
    musta been kickin' some ass!

Varför leka med ödet när man är osäker? Core-paketen har ju utgått från butiker? Annars hade väl Hansi några orörda Core-paket som han ville sälja?

Comment

Om det är Philips-läsaren du pratar om så finns det ingen information att den anlänt till Sverige än så du bör vara säker.

Core går på 2490:- på internet..
      www.blaljus-norr.com

Comment

Om du har lust att sälja den så är jag ganska sugen. Skulle vara kul att bygga nått av. Min mail är iaf kurtson@gmail.com

Comment

Alla core jag har på lager är redan beställda och skall levereras, jag köper inte in fler boxar än jag behöver :-)

Se till att lådan till xboxen du köper har handtag så blir det nog bra skall du se. Har den inte handtag så är det nog den nya uschla hitachidriven som redan kostat mig massor med tusenlappar i inköp av nya lödverktyg (våra gamla weller varmluftstationer har uppenbarligen tappat flåset, iaf jämfört med pyropen) och tsop32 adaptrar (eftersom jag slarvade och missade att det finns olika storlekar på just tsop32 så fick jag fel adapter, och dom är fan inte gratis) )))parantes error :-)
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

nån som vet nånstans i stockholm där dom säljer xbox där lådorna har handtag? där lådorna ligger framme så man kan se dom innnan man köper dom?
            Whoever came up with

Comment

Elgiganten har slutat med handtag. Iaf på dom butiker jag har varit på.

Comment

köpte min på elgiganten för 1 evcka sen med handtag... men en vild gissning är att du itne orkar åka upp till skellefteå
                Xbox360, Hitachi 0047DJ, Flashad med Maximus-Garyopa_XTRM-HITACHv2_3_Stealth
                Skicka gärna en spelinvite =)
                http://card.mygamercard.net/sig/vibban.png

Comment

Original inlägg av kau Visa Inlägg
                  köpte min på elgiganten för 1 evcka sen med handtag... men en vild gissning är att du itne orkar åka upp till skellefteå
                  nja, tanken lockar väl inte direkt om man ska vara helt ärlig
                  Whoever came up with

Comment

Elgiganten i kungens kurva säljer fortfarande med hantag. Var med en polare som köpte en Premium i helgen....
                    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                    » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
                      Elgiganten i kungens kurva säljer fortfarande med hantag. Var med en polare som köpte en Premium i helgen....
                      har dom dom framme så man kan plocka en själv? eller får man den i varuutlämningen?
                      i sånt fall får man ju kanske låtsas att det är en present eller nåt och lämna tillbaka den om den inte har handtag
                      Whoever came up with

Comment

varuutlämning.....
                        Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                        » Xbox360 FAQ

Comment

Det GÅR ju att plinga på i varuutlämningen och be personalen kika på lådorna innan du går in och shoppar.
                          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

nån som vet om core versionerna inte har hantag heller? såg att dom har core i barkarby
                            Whoever came up with

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                            Auto-Saved
                            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                            x
                            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                            x
                            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                            Working...
                            X