Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ritek Dual layer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Fook-me Visa Inlägg
    Tyvärr så vill jag inte hålla med dig. Bara för att ritek och traxdata tillverkas av samma företag så behöver det inte vara samma skivor för de. Media koden kan variera och därmed likaså kvaliten. Ritek skivorna som jag köpte funkade inget vidare alls, medans traxdata var kung. Säger mig en hel del redan där. Tack o hej!

När jag testade så hade de samma media kod (Ritek R05). Iofs så var det vanliga DVD+R skivor (alltså inte DL).

Så här skriver de på sin hemsida:

RITEK Corporation decides to market the Traxdata brand throughout Europe, Africa and the Middle East. Conrexx Technology B.V. (RITEK Europe) is given exclusive rights to distribute products under the Traxdata brand name throughout this region. The product portfolio consists of CD and DVD media and accessories.
    Last edited by MyFree68; 2006-12-01, 13:54.

Comment

Okay, jag har prövat ritek dl skivorna samt traxdata och jag kan har märkt rätt tydligt att traxdata funka bra mycket bättre än ritek median. Men men, nu orkar jag inte bry mig om detta längre. Peace and love
      Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
      Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
      Wii: _Chip: Wiikey
      Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

Comment

Original inlägg av Fook-me Visa Inlägg
        För mig blir det traxdata eller verbatim i framtiden. Har hittat en snubbe på nätet som säljer 20p verbatim för 400 kr

MVH Carl
        han heter väll inte micke från sthlm.... hehe
        Last edited by istallion; 2006-12-02, 19:48.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X