Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Ärligheten själv ju....
Vad tror ni om mig...
Men om ngn tvekar kan vi ju använda paypal... är man lite försäkrad iaf...
Sen kräver jag att man rings innan så inga tveksamheter uppstår o att ni som ska sätta in pengar har min adress o så så att man vet vart jag bor så att säga... hehe
men hur mycket blir det då, hur många skivor ska vi beställa. jag kan personligen sätta in pengar på ditt konto om dte är så det ska vara. Säg till när
Ärligheten själv ju....
Vad tror ni om mig...
Men om ngn tvekar kan vi ju använda paypal... är man lite försäkrad iaf...
Sen kräver jag att man rings innan så inga tveksamheter uppstår o att ni som ska sätta in pengar har min adress o så så att man vet vart jag bor så att säga... hehe
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Flaxiz, berätta lite mer ingående om beställningen osv. Du skriver att du skall till Borlänge i början av december. Jag kan köpa dem kontant av dig där om det är ok. Ett 20 pack är det jag är intresserad av som jag tidigare nämnt.
Tjena alla...
Har läst mig för att Verbatim gör klart bäst skivor...
Har hittat ett ställe som säljer dessa skivor för 16-17:- styck..
Men då ska man handla minst 120 st..
Detta är inklusive frakt...
Så tänkte höra hur intresset här är att gå ihop några o handla dessa skivor?
Vore iofs smidigt att säga att jag finns i Norrköping och lund... (pendlare ni vet)
Ok , har suttit länge och provat olika märken och detta är vad jag kommit fram till:
Har provat ca 100 verbatim (MKM 001), resultatet varierar , inte värt pengarna , bränt med 111D
Har provat ca 250 Fortis,Tuffdisk,Traxdata (Ritek D01), resultatet mycket bra, värt pengarna , bränt med 111-D, ca 10% får slängas.
FAVORITEN är (för samtliga Hitachi, Samsung) är definitivt CMC MAG D01 (Bulqpak, Noname, Ridisc, Rivision mfl.) - ca 10kr/st och inte en enda felbränning på ca 300 skivor , givetvis kört med ett antal olika Pioneer 111-D, men även 110 fungerar.
Så .. allt skrål om att Verba är så bra tycker jag är helt överskattat, visst kan jag ha fått taskiga batchar men kvaliteten garanteras definitivt inte av priset.
Eftersom den klistrade tråden är så mkt mer än bara länkar till billig media tycker jag att ni som har skall slänga in lite länkar dit man kan köpa bra och billiga skivor.
Comment