Ja int orkar jag ju börja löda å härja :/.. Hur ska man hitta ett controllerkort med ett VIA chipset då ?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Xtreme Boot Maker
Collapse
X
-
-
Det är ju lödning och härjning som gör det hela roligt!Original inlägg av Brahman Visa InläggJa int orkar jag ju börja löda å härja :/

"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
Blir att jag skickar in den till psxcare istället
. Ska bort imorgon så tänkte posta den nu ikväll om jag hinner. Vet någon hur mkt pengar man ska skicka med? Adress?
- Citat
- Flag
Comment
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Hur mycket pengar ska jag skicka med? Bara 250:-? Kan man skicka läsaren som Brev, i en liten kartong? Enligt posten tar Postpaket och Företagspaket 16.00 lika länge, 2 dagar, att skicka till er härifrån. Brev går ju på en dag.
EDIT: Hur mkt kostar returfrakten? Leveranstid spelar ingen roll, så det billigaste.Last edited by Brahman; 2006-11-19, 22:00.
- Citat
- Flag
Comment
-
Skrymmande brev och postpaket kommer inte till mig dagen efter du skickar det, det hamnar på något postkontor där det ligger tills dammråttorna äter upp det.
Företagspaket 16.00 körs däremot ut till oss dagen efter du skickat det.
Du behöver inte skicka med pengar, vi skickar normalt tillbaka mot postförskott, c:a 150:- beroende på hur stor lådan är.
Vill du skicka med pengar så skicka med 350:-Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Kommer inte brev direkt i brevlådan
? Hur ofta kör de ut Postapaket? 2ggr / vecka? Om jag skickar med 350:-, är allt betalt då?
- Citat
- Flag
Comment
-
Det finns en standard för hur stora brevlådor skall vara, är brevet tjockare än så så bärs det inte ut utan stannar på postkontoret och mottagaren får en liten lapp om att det finns skrymmande post att hämta på postkontoret.
Ett "brev" med en dvdläsare är definitivt så tjock att det räknas som skrymmande.
Jag betalar posten så att dom kör ut sådant som hamnar på postkontoret till mig varje tisdag och torsdag. Ibland fungerar det, ibland inte.
350:- täcker allt.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag skickar väl med DPD Företagspaket 16.00 då, var "bara" 30:- dyrare
.. Jag har lagt i 350:- i paketet. Bör jag få tillbaka läsaren till helgen?
- Citat
- Flag
Comment
-
JadåLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment