Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Brände mitt första spel. Lite hjälp!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Brände mitt första spel. Lite hjälp!

Hej. Jag köpte idag 2 st vebatim dvd+r DL för att bränna CO3 och GoW. Jag satte in första siva in i brännaren och började bränna med cloneCD. Skivan hoppade ur vid 20 procent vilket betyder att bränningen misslyckades. Sen la jag in en ny skiva och startade denna gånge img bruner. booktypen var på dvd+r DL och dvd-rom. Sen hade jag 1913760 som layaker(vilket också redan var i .dvd filen. bränningen gick jätte bra och allt gick som det ska. Nu undrar jag hur stor är chansen att jag lyckades med imgburner. Jag har en Nec-3500AG med 2.1b firmware(Liggy's). Får min xbox imorgon men jag undrar bara o någon vet om jag gjorde någorlunda rätt
    Last edited by nela04; 2006-11-19, 20:20.

varför inte vänta tills i morgon och kolla skiva för skiva istället för att tillverka öl underlägg?
    Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

det jag menar är att clonecd gick inte så bra, medas imhburne gick bra. Undrar bara om jag gjorde rätt?

Comment

har du nyaste clone cd? för det har aldrig strulat för mig väljer bara att jag ska bränna .dvd filen
        Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

nela04 jo jag tror de gick bra för dig. då menar jag andra försöket med imgburner. Exakt så gjorde jag med cod3 och de funkar klockrent. jag hade layerbreak i .dvd filen redan fast jag ställde in de och de andra du gjorde i imgburner iaf och brännde i 2.4x och de gick utmärkt. MVH

Comment

tack för svaren, allihopa

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X