Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kabel tricket

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kabel tricket

Hej!

ska flasha min xbox med hitachi spelare och har försökt få den i mode b med slax men när ja startar slax så rullar de förbi massa text sen efter ett tag så måste man logga in någonstans och eftersom jag inte har ett pass till de och det känndes inte som om det var de man skulle göra så stängde jag av där.
    Kan någon förklara kabel tricket för mig snälla!

mvh oskar

Har google stängt?

Lär dig söka.
    http://www.360-hq.com/xbox-tutorials-32.html
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

Slax fungerade inte för mig innan jag ejectade släden på xbox dvd'n. Har du testat det?

Comment

Kabeltricket är ju skitlätt jag kört det på 10 boxar utan minsta problem.

Comment

Original inlägg av weeh Visa Inlägg
          Kabeltricket är ju skitlätt jag kört det på 10 boxar utan minsta problem.
          Mm... men för de med tummen mitt i handen så kan det va ett tråkigt sätt. Men det var så jag gjorde också iallafall. Och det funkade.

Comment

Jo men klarar man inte av att stoppa in två sladdar i kontakten och sen hålla i hop dom när man trycker på startknappen och sen släppa dom så ska man inte hålla på med sånt här själv.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X