Kort fråga (som sökfunktionen inte verkar ge svar på): går det i dagsläget att ändra firmware i DVD-spelaren på en XBox 360 så att den spelar upp region 1 filmer? Dvs., går det att göra en XBox 360 regionsfri?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Regionsfri DVD på XBox 360?
Collapse
X
-
NejLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Det var så lite såLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
smart där.....Original inlägg av Rippe Visa Inlägghar personligen brännt ut 2st region 1 filmer, funkar kanon, har en hitachi så tydligen verkar det funka.
dom jag brännt ut är: DOA.Dead.Or.Alive.2006.CUSTOM.SWESUB.DVDr-20620
och Saw.III.UNRATED.DVDR-Replica
funkade perfekt
- Citat
- Flag
Comment

Comment