Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox Live Uppdatering

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox Live Uppdatering

Slog på helgraders kryssboxen imorse och då ville den uppdatera konsollen via live... Är den uppdatering säker... Har Hitachi GaryOpas 4.2...

Är det slut med det roliga... Las Vegas on live rocks...

Någon som vet något om denna uppdatering?

Det är bara att uppdatera. Funkar för alla. Jag har en hitachi 47dj med garyopa 2.2 och det funkar klockrent. Inga problem

Peace and love
    Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
    Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
    Wii: _Chip: Wiikey
    Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

Comment

Version 4.2 är för samsung. Så antingen skrev du fel version eller så har du ingen hitachi.

Comment

Har en hitachi 47dj, så skrev nog fel... Men folk har uppdaterat (nu i dagarna) och inte fått problem... Uppdaterade tidigare i månaden men verkar nu alltså kommit en ny update... Men inga problem med den alltså?

Comment

Det är bara att uppdatera. Funkar för alla. Jag har en hitachi 47dj med garyopa 2.2 och det funkar klockrent. Inga problem

Peace and love
          Läs.
          Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X