Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur lägger jag in spel till min hårdisk ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur lägger jag in spel till min hårdisk ?

Hej jag undrar hur man lägger in spel till sin hårdisk till xbox360..
    vill kuna spela utan cd..går det eller?..snälla kan nån hjälpa mig!!

Det går inte

Comment

Det är bara de spel som microsoft låter dig ladda ner från xbox live du kan ha på hårddisken.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
        Det är bara de spel som microsoft låter dig ladda ner från xbox live du kan ha på hårddisken.

ja änsålänge ja.
        krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
        peeääs trää tyst

Comment

Original inlägg av gbr Visa Inlägg
          ja änsålänge ja.

Ja du får väl skicka ett vykort till ålderdomshemmet där jag ligger den dagen 360:n är knäckt "på riktigt"...
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
            Ja du får väl skicka ett vykort till ålderdomshemmet där jag ligger den dagen 360:n är knäckt "på riktigt"...

äru så gammal
            krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
            peeääs trää tyst

Comment

Gammal o vis...
              "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
              Maxtor D-Max 200gig
              v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Ja vad skulle man göra utan alla gamlingar som håller på goda kunkspaper inom div områden
                "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
                  Ja vad skulle man göra utan alla gamlingar som håller på goda kunkspaper inom div områden
                  Söka på nätet :P

Comment

letar du efter gamlingar på nätet hmm annars är div seniorboende en bättre start
                    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av gbr Visa Inlägg
                      äru så gammal
                      Nej men jag lär ju vara det då...

Comment

haha va dåligt..man kan ju göra det på den gamla xboxen borde man inte kunna göra på 360:n också

Comment

Nej för dom har bättre säkerhet nu.

Comment

Vet någon om "hackar personerna" försöker göra så det går att köra spel via hårddisk?
                            www.blaljus-norr.com

Comment

sätt upp det på din önskelista nu till JUL vet jag

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X