Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur lägger jag in spel till min hårdisk ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Brahman Visa Inlägg
    Vet någon om "hackar personerna" försöker göra så det går att köra spel via hårddisk?
    Det sitter säkert folk runt om i nästan hela världen och försöker knäcka den. Gå in på www.xbox-scene.com och kolla i deras forum. Där brukar det finnas en del intressant att läsa om det.

Comment

varför är det så svårt å hacka det för...vad har man hårddisken till då ...meninglöst ju

Comment

1. Anledningen till att det är så svårt att hacka är för att Microsoft inte vill att folk skall kunna hacka den.
        2. Spara savegames och det hansi skrev ovanför.
        3. Nej
        Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

Är det inte så också att "chippet" som man chippade på xboxen.. det har nu en fin liten "klisterklick" över sig, så det går inte att bara chippa, för då pajar man hela skiten...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X