Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

LOT 0645 (HT78 enligt nätet, men Samsung drive?)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• LOT 0645 (HT78 enligt nätet, men Samsung drive?)

Hej!

Gjorde en "rövare" och köpte ett nytt Premiumpaket med Gears Of Wars-bundle. LOT är #0645 som enligt googlesökningar ska innebära en Hitachi 78-drive som inte ska gå att flasha om (utan att löda loss chipet då...)

Men..! Om jag kör ut släden så är det klart och tydligt en Samsung?!

Någon som kan förklara detta för mig?

Mvh
    Last edited by arbetaren; 2006-12-03, 20:31.

man ska inte tro på allt som står på nätet
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Bara för att någon råkade få en viss dvdspelare i ett paket med ett visst lot# så behöver det inte betyda att DU får samma dvdspelare.

Lot# är vad jag kan förstå tillverkningsår/tillverkningsvecka. Vilken drive som ligger i beror väl på vad dom har på hyllan i fabriken.

Vissa veckor verkar det vara 100% hitachi eller 100% samsung, andra veckor är det lite av varje.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack ska ni ha! Hansi, misstänkte nästan att det var så, trodde dock att LOT var "bombsäkert"..

Så.. om det ser ut som en Samsung när ja öppnar släden och kollar på den.. då ska det alltså vara en Samsung.. och alla Samsung ska ju gå att programmera om vad jag har förstått. Tänkte så att ja inte öppnar boxen och förstör garantin i "onödan".. alltså öppnar och upptäcker att det är nåt som inte går att ändra om.. blir ju problem att komma till affären och byta då!

Comment

Annars är det väldigt lätt att öppna utan att förstöra garantin. Bara ta en hårtork och värma ganska mycket på microsoft märket. Sen går det lätt att öppna den utan att det går sönder.

Edit: Det är antagligen en ms28 i din box bara så du vet.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X