Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Frysning och röda "lampor"

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

den enda förklaringen till varför allt detta händer är att xbox 360 är dåligt gjord, och efter ett tag händer det på många xboxar. Så är det bara.

Comment

Jag har precis samma problem.
      Min garanti gick precis ut och om jag då skickar iväg maskinen kommer jag väl att få betala snusk för att få den dels skickad med UPS och sedan lagad/utbytt!?
      Jag kanske rent av spar pengar på att traska iväg och köpa ett core system?

//Fredda

Comment

Hur har du lyckats ha din 360 i hela 2 år som garantin gäller?
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
          Hur har du lyckats ha din 360 i hela 2 år som garantin gäller?
          Aha..jag trodde det var 1 år, tyckte jag läste det någonstans.
          Då tackar jag för infon

Comment

mm 24 månader är det o har man inget garantimärke så får man betala 129$ för reparation, surfar man runt lite snabbt på butiker som har reservdelar till 360 så är det precis vad ett nytt moderkort kostar 129$ så MS bytter alltså bara moderkortet o skickar tillbaks den till dig,helt for free om du inte tagigt bort MS klistermärket!

min box gick sönder igen funkade 3 days efter värme pistol grejen..
            bli o köra lite värme pistol på den imorn o se annars köpa en färdig flashad här på PSXCARE,

Hansi, har ni några färdig flashade core på lager med hitachi läsare ?
            är inte så intreserad av samsung nämligen.
            och är det den senaste FW i när man köper en box från er?
            Last edited by Postal; 2006-12-10, 19:28.

Comment

Testa varmluftpistol tricket först.

Comment

Ja jag har färdigflashade core med hitachi på lager. Men boka/beställ en för att vara säker, dom går ju åt rätt fort...

Jag kan även sälja fina sigill :-)
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Var sitter det där MS sigillet?
                  Finns det någon förklaring på vad felet handlar om, vad är det som pajar?
                  Jag har sett att det kan ta "ages" att få sin 360 i retur från reparationen, har alla lika dålig erfarenhet?
                  Last edited by fsoder; 2006-12-10, 19:59.

Comment

Original inlägg av fsoder Visa Inlägg
                    Var sitter det där MS sigillet?

tar du bort din Faceplate så finns det ett klistermärke där som det står MICROSOFT på.

Comment

Jag kan även sälja fina sigill :-)
                      Bild och pris på dem?

Comment

Jag kommer ta 300:- för dom, inget jag orkar sitta och fixa massor av men jag kan sälja någon enstaka som råkar komma av "snyggt"

Comment

Jag kommer ta 300:- för dom, inget jag orkar sitta och fixa massor av men jag kan sälja någon enstaka som råkar komma av "snyggt"
                          Woohoo, jag köper!

Jag blev av med mitt Microsoft klistermärke. =/

Men Microsoft ser väl ändå att man har varit och pillat? o_O

Enligt alla modguider så säger dom att garantin går ut om man öppnar den?

Comment

jag tycker att en gemensam nämnare för alla med detta problem är att det lyser 3 av 4 fyra lampor rött.
                            När min låste sig(fast alla lampor lös som vanligt) så provade jag det där med att stänga av fläkten o köra den...då lös 2 av 4 lampor rött efter en stund. Och efter en 15min av det så funkade den lite bättre men samma fel nu igen. Samma fel som alla andra antar jag?

Någon som vet vart man exakt kan fixxa sån där Microsoft sigill?...ena hörnet på min ser lite miffad ut

Comment

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=491&xSec=65

Comment

oj missade den produkten när jag letade

Tack!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X