Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
<ironi> Ja, visst det är otroligt lekisaktigt att vägra att betala 70kr extra i månaden för något man brukar få med gratis på köpet när man köper spel normalt, till andra plattformar? Vem skulle inte vilja betala några hundra extra om året för att spela sina spel online? Bah, gratis är skit! Ju dyrare desto bättre! </ironi>
Jag kan ju iaf säga att jag DEFINITIVT inte tycker att Live är värt 70kr i månaden med den funktionaliteten det har idag iaf...
<ironi> Ja, visst det är otroligt lekisaktigt att vägra att betala 70kr extra i månaden för något man brukar få med gratis på köpet när man köper spel normalt, till andra plattformar? Vem skulle inte vilja betala några hundra extra om året för att spela sina spel online? Bah, gratis är skit! Ju dyrare desto bättre! </ironi>
Jag kan ju iaf säga att jag DEFINITIVT inte tycker att Live är värt 70kr i månaden med den funktionaliteten det har idag iaf...
Mmm men om du hade haft nått annat än sylt innanför pannan så hade du kunnat räkna ut att jag syftade på frasen "betala det då mig stör det inte
" som enligt mig är ett rätt barnsligt utryck då man inte har något att kontra med i en diskussion.
Comment