Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skriv här om du har blivit bannad av MS pga chip, flashad firmware m,m,

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skriv här om du har blivit bannad av MS pga chip, flashad firmware m,m,

Som sagt, skriv i denna tråd om du blir bannad/avstängd från xbox live eller om hela maskinen låser sig? Om du har chipp eller modifierad frimware. skriv även när det hände och hur det gick till, tex om du uppdaterade ett spel eller om du bara var på xbox market när det hände så vi alla andra inte gör samma misstag, skriv även vilket chipp/ frimware du hade när du blev bannad.

ingen som har blivit bannad än som enbart har flashad dvd?
    krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
    peeääs trää tyst

Känns som en onödig tråd så här pass tidigt. Har inte sett någon i nått forum som blivit bannad.

Comment

Jag har inte testat att spela xbox live än med min x360 hitachi nyaste FW, andledningen är att jag blir lite nojjig när det gäller Xbox Live, vill ju inte bli avstängd.

Comment

Original inlägg av rodda Visa Inlägg
        Jag har inte testat att spela xbox live än med min x360 hitachi nyaste FW, andledningen är att jag blir lite nojjig när det gäller Xbox Live, vill ju inte bli avstängd.

precis, jag håller på att flacha min samsung me. ska bli roligt och se om det funkar..
        peeääs trää tyst

Comment

Bra där, vet du ifall det går att få tillbaka samma inställningar som det var i dvdläsaren när man köpte konsolen, alltså så att man inte kan spela brända spel utan bara original så att inte microsoft kommer på en och stänger av mig från xbox live?

Comment

Det måste finnas någon som har spelat Live med flera av dom senaste spelen och som samtidigt är flashad dvdläsare?

Comment

Ja och ingen av dom verkar ha blivit bannade! Vart vill du komma med frågan?

Comment

Original inlägg av weeh Visa Inlägg
                Jag ville ha det bekräftat från några fler bara, som har testat och kanske spelar konstant på Live med en flashad enhet.

Comment

Original inlägg av weeh Visa Inlägg
                  när någon blir det, så inte många fler går ut på live och blir bannade!
                  peeääs trää tyst

Comment

Okey. Hoppas dom inte lyckas banna något

Comment

för att ingen blivit bannade är det mycket skrivet här som inte har med det att göra
                      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
                        för att ingen blivit bannade är det mycket skrivet här som inte har med det att göra
                        ok, stör det dig eller?
                        peeääs trää tyst

Comment

ja man håller sig i ämnet annars är det väl inte lönt att ha en sådan tråd eller?
                          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

hmmm

http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=569211
                            http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=569194

Blev lite skraj nu... Börjar iaf att undra lite. 2 stycken :S Dock inte bekräftat ordentligt. Men man börjar ändå fundera.
                            Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite
                            Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2
                            Wii: _Chip: Wiikey
                            Tip of the day: _Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11

Comment

ajaj, låter inte bra..
                              peeääs trää tyst

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X