Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skriv här om du har blivit bannad av MS pga chip, flashad firmware m,m,

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fattar inte varför MS vill stoppa oss att spela live. Dom måste ju bara tjäna en massa mer pengar på att låta oss med flash/chip oxå använda live.
    Dom enda som blir lidande är väl speltillverkarna och dom verkar ju överleva ändå.

Comment

Tror du speltillverkarna vill fortsätta göra spel för Microsofts konsoll om de inte visar att de försöker stoppa piratkopierarna?
      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
      » Xbox360 FAQ

Comment

Ja det tror jag verkligen då dom flesta faktiskt kör helt ärligt. jag tror varken du eller jag kommer att springa till spelbutikerna och köpa alla spel lagligt för att det inte går att köra backuper. Du kanske men inte jag. Så där tjänade dom ingenting ändå.

Comment

Givetvis inte, men är det krångligt eller till och med omöjligt att spela med kopior kommer spelförsäljningen öka. Därför att gemene man inte orkar hålla på om det är för krångligt. Därmed inte sagt att nån kommer köpa lika mycket som man tankar hem.
          Alltså jag har ca 40 spel, bara kopior - inte ett enda original. Skulle jag ha varit tvungen att köpa spelen kanske jag skulle ha haft max 10 stycken.
          Då hade speltillverkarna tjänat 10 spel på mig. Nu har de tjänat noll.

Microsoft fick sjuk massa kritik av olika speltillverkare för att första XBoxen var så enkel att hacka. Flera som hotade att sluta utveckla spel för Microsoft om de inte åtgärdade problemet. Det är därför de lagt så mycket krut på att göra 360'n "säker" och det är också därför de kommer fortsätta försöka täppa till de luckor som finns.
          Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
          » Xbox360 FAQ

Comment

vad jag förstått är ps3:an superlätt att hacka eller? Iof har vi ej sett några fungernade hck i storskala än men....

Comment

Uppdateringen har kommit ut nu

Comment

nu kan många börja skriva i den här tråden

Comment

Tjenare, regestrerade mig på detta forum för att varna er andra bara.. Blev bannad nu precis, kan connecta till internet men inte till xbox live, när jag sedan prövade min brors xbox funkade det utmärkt.

Comment

jag e bannad

hade samsung nyaste firm ware
                    original crackdown med spelat halo 3

men spelat många andra spel back upper men enligt andra som INTE ENS har crackdown har dom blivit bannade så är det

Comment

Jag e oxå bannad, samma felkod(Status Code: Z: 8015 - 190D)som Bakerman.
                      Jag spelade online med Vår Uppdateringen innan. Igår drog jag ner H3 Beta o spelade, skulle logga in imorse och de gick ej. Dock fungerar det fortfarande med live på ungens 360.
                      Jag har samma felmeddelande som insändar´n på xbox-scene.com.
                      Kör me Hitachi V59 FW C4EVA_XTRM-HITACHI_v2_4_Stealth, samma kör vi på lillkidons oxå och än så länge funkar live där´, har ej kört H3 Betan på den boxen.

Comment

Original inlägg av Bakerman1972 Visa Inlägg
                        jag e bannad

hade samsung nyaste firm ware
                        original crackdown med spelat halo 3

men spelat många andra spel back upper men enligt andra som INTE ENS har crackdown har dom blivit bannade så är det
                        ms25 eller 28? 5,3 va?

man kanske ska kolla om man är bannad
                        krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
                        peeääs trää tyst

Comment

är det riskfritt att logga in på live utan nåt spel i bara för att kolla om man är bannad?

Comment

Läs mer här själv.
                            Gillar mattias svensson svar ang LIVE
                            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

gillar mer den här komentaren

bara skit på Live ändå

Comment

om man blir banad får man ju en anledning att köpa elite boxen :-)
                                Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X