Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Håller på att flasha mtt frimware nu, funkar detta moderkort?
Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2 Wii: _Chip: Wiikey Tip of the day:_Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11
rellen = releasen. I samma mapp som din modifierad firmware. Läs en tutorial om hur man gör. Finns massor. Bara tips iofs. Jag skiter i om du brickar/pajjar din dvd.
Xbox: _Version: 1.0 _DVD: Thomson _Harddrive: Seagate 160 GB _Chip: Xecuter 2.1 Lite Xbox360: _Edition: Core, upgraded to Premium _DVD: Hitachi 59DJ _iXtreme version: 1.2 Wii: _Chip: Wiikey Tip of the day:_Lyssna på Hansi, och inga MEN!!!11
rellen = releasen. I samma mapp som din modifierad firmware. Läs en tutorial om hur man gör. Finns massor. Bara tips iofs. Jag skiter i om du brickar/pajjar din dvd.
ok, tack! nu vet jag allt förutom en sak, om moderkortet klarar utav att flasha. det är inte nå komplicerat alls att flasha ju, behöver ju bara en diskett.
skulle nog avänt usb minne istället för diskett. tror det är bra mycket stabilare. Du märker ju ifall du hittar dvdn eller på moderkortet? Är det inte bara att testa eller måsta man konfa i MKT då eller hur är de?
okok, när jag skulle flash min ikväll så när jag har startardatorn med startdisketten i och dom andra filerna i, då när man skriver mktflash r blablabla.... så kommer det upp ett namn och sen please wait sen no drive detectet... drygt... ska skicka in den istället..
en sak jag inte förstår, det är att han hittar dvdn i bioset, men inte i programet.. jag valde "Make X42b.bin" kan det vara så att det blir annorlunda om jag tar 42a ?
Nej vilket firmware du ska flasha med har ingen betydelse. Hittar du den alltså inte i mtkflash? Testa koppla in en dvdspelare på IDE och kolla om mtkflash hittar dvdläsaren och xbox 360 läsaren.
Comment