Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

varför går ej gears of war att ta ner?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• varför går ej gears of war att ta ner?

Nu börjar det bli lite irriterande varför går inte gears of war att ladda ner? det börjar jättebra och sen blir det sämre och sämre och till slut står den på 0,00kb/s varför?

Jag som trodde jag hade sett det mesta....

Comment

För att det inte är någon som delar ut. Skaffa ett konto på torrentleech eller nått sånt så kommer du garanterat få bättre nerladdningshastighet.

Comment

vad menar du? har du besvärat dig att svara så kan du väl också skriva varför eller hur alla är inte experter på allt?

Comment

hmmm går inte regga sig det är avstängt

Comment

Kan ni ta den här diskussionen i någon tråd som heter " VART LADDAR JAG HEM SPELEN/HUR FÅR JAG TAG PÅ SPELEN " ZZzzz

Comment

Azper är det något fel i h... på dig? ser du någonting om det du skrev i min förfrågan? jag undrade om det var något fel på min klient eftersom allt annat fungerar utom just med gears of war. Tänk att det alltid på alla forum finns några puckon

Comment

tycker du ska hålla tyst nu...... Det är ungefär som om jag skulle säga: " Mitt kazaaaaaa råkade avinstallerad " HUR SKA JAG NU FÅ HEM SPELET?! . Du har väl din "PIRATSIDA" eller var du nu drar ner dina spel ifrån, DOM kan väl svara på varför du tankar i 0,0 kb/sek !? eller ?

Comment

Mitt kazaaaaaa råkade avinstallerad ????? Jag tycker att du skall vara tyst i stället innan du gör en complete fool av dig själv. Om du har missat det så lever dom som äger detta forum bla. på att chippa konsoller. Och väldigt många av dom chippade/sålda konsoll-ägarna hänger här så det kändes helt naturligt att då att ställa frågan här eftersom många drar ner spel. Ramlade slanten ner nu? Be mamma om din välling nu så du kan gå och lägga dig någon gång.

Comment

Absolut, ALLA drar vi ner spelen.... Det är ingen som har sagt något annat. MEN Din klient har väl inget med detta forum att göra ?! Du kan väl ställa den frågan på den TORRENT sida eller var du nu drar ner dina spel ifrån, jag kan ingenting om TORRENT det ska erkännas, jag drar inte ner mina spel därifrån. Men det jag blev lite "Förbannad" på var att du ställde en sådan fråga i detta forum... Jag tänkte att du kunde ställt den på ett annat forum ? Jag vet inte om Hansi å grabbarna vill att vi diskuterar "olagliga" saker på deras forum... Är du med ?

Comment

haha stinger,

du verkar va helt puckad. Du verkar inte ens kunna behärska det svenska språket. Jag gissar på att du är 14 år gammal och inte vet var du ska göra av all testosteron (om du nu vet vad det är). Prova skriva frågorna med . ? osv, så ska du se att folk kanske förstår vad du menar.

Comment

'rzr är det mig du kallar puckad?

Comment

Finns en tråd som heter ivites om du vill bli medlem på torrentleech stinger
                          Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

Jag tackar för hjälpen Effoc.

Comment

Effoc - vill du ge en invite till honom? :-) Jag tror jag passar på den.....
                              Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                              » Xbox360 FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X