Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hd Dvd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ja det har tom stått i Computer Sweden
    INTE en xbox360 med HD-DVD utan att just HD-DVDn görs där sätts ihop hoss ngn annan
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Nu får du förklara dig, en 360 med intern HD DVD (inte HD-DVD) eller vad pratar du om?

Du skrev:
      "Det är sagt att det skall blir standard med HD-DVD i xbox360 när PS3 kommer ut i Europa men det sägs så mycket fr MS snack lite verkstad"

Jag säger att det är BS, bara rykten och inget som MS själva har sagt. Från MS håll har de sällan varit mycket snack och liten verkstad utan mer mycket verkstad och lite snack. Mycket rykten går dock men det är knappast MS fel.
      360 Scenen på Svenska: www.360scenen.net

Comment

jaja suck harkl, host host
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

pajjkastning i elitnivå
          Xbox 360 samsung extreme firmware
          Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
          PsTWO V14 Matrix infinity
          Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Dags för blöjbyte flickor

Comment

när kommer denna extremt fula hd dvd spelaren till sverige då? och jag skiter i om den är regions fri jag vill ha garanti på saken och inte ifrån en internett butik jag vill kunna gå in på onoff och lämmna tillbaka den samma dag om jag inte är nöjd med den
              Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

Den finns i Sverige, dock inte på OnOff.
                Hoppa in på Swedisc på Kvarngatan i Stockholm. De har massor.
                Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                » Xbox360 FAQ

Comment

bor i kalmar men tack ändå
                  Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X