Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilken brännare fungerar?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vilken brännare fungerar?

hej.

Skall bränna ut en spel till XBOX360. Men det fungerar inte. Bränner i CloneCD
    använder mig av brännaren: Plextor PX-716A

Vad jag läst mig till här så fungerar det ej med alla brännare. Så min fråga är:

Vilka brännare fungerar? Antar min inte fungerar för ändamålet så måste köpa en ny.

Hjälp mig snälla.

Det finns flera klistrade trådar där du kan läsa om massa olika brännare som fungerar.

Ett populärt val är Pioneer 111D

Läs innan du frågar.
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Comment

har du ändrat booktype till dvd-rom? använder du kvalitetsskivor?

Comment

Går fortfarande INTE i en PIONEER
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Han skrev ju att han har en Plextor, i den går det kanske att ändra booktype.
          » Xbox360 FAQ

Comment

Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
            Går fortfarande INTE i en PIONEER
            ...okej lugna ner dig nåågra hekton de va en plextor vi snacka om här =)

Comment

LÄS klistrade trådar.
              Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

Original inlägg av naforce Visa Inlägg
                ...okej lugna ner dig nåågra hekton de va en plextor vi snacka om här =)
                Läs i inlägg två, där man rek en PIONEER det var det jag svarade på lugna ner dig var inte så kinkig byt pampers
                "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Det är korrekt att det inte går att ändra booktype på Pioneeren.... men det behövs ju inte heller. Den är satt på DVD-ROM vare sig man vill eller ej :-)
                  Ett bra val således.
                  » Xbox360 FAQ

Comment

Jag kör med NEC ND-3500AG med Firmware 2.1B. Fungerar utmärkt..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X