Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan någon duktig hjälpa mig (Hitachi GDR-3120L 47DJ)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Har filmat lite med digitalkamera när jag försöker rippa och bild på felet

http://haxxor.org/mix.mpg
    Last edited by HaxxHaris; 2006-12-23, 22:13.

Comment

Sätt i en dual layer skiva och välj dvd-rom. Tryck sen "Set drive default DVD-R media"

Har för mig att det var så jag gjorde iaf.

Comment

du menar DVD+R =) ?

Nu har jag en tom skiva i
        menar du att jag ska klicka i DVD-ROM och sen trycka Set Drive default DVD+R Media ?

Last edited by HaxxHaris; 2006-12-24, 00:14.

Comment

Precis, det var så jag har för mig att jag gjorde iaf.

Comment

Det funkade ändå inte ,det e bara så att jag får vänta tills min pioneer 111 kommer...

Men just nu e jag orolig varför jag inte kan rippa spel ,öven om jag fixar det på nått sätt senare hur fan ska jag ta på SS till spelet jag rippar då måste jag ha en Samsung läsare som e fleshat med hackad firmware eller är det då ?

Comment

Men vad är det för release du bränner ut då? Är du säker på att den fungerar så att det inte är det som spökar? Och varför måste du promt kopiera spel när nästan alla spel finns att ladda hem?

Comment

Det va Cars.PAL.XBOX360-Allstars och så testade jag Sonic.the.Hedgehog.PAL.XBOX360-DNL ,det e inte mkt spel jag hittar ute på nätet och om jag hittar en så tar det en vecka att ladda ner :/

Comment

Kolla i invite tråden. Får du en invite till t.ex torrentleech så går det på några timmar.

Comment

okej tack för hjälpen

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X