Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wireless controller funkar ej!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wireless controller funkar ej!

Inhandlade precis min andra wireless controller, och såg fram emot en kul kväll med en polare med en hel del spelande. Nu när jag försöker installera den vägrar den att funka. När jag trycker på on-knappen så börjar den blinka, men tillskillnad från den andra kontrollern jag har, så slutar den inte med det. När jag klickar på lilla sökningsknappen som sitter ovanpå dosan så börjar den snurra runt, men hittar aldrig någon vart! Har testat att byta batteri, men det löste inget. Har tagit bort elektronisk material som kan ha stört, och den är perfekt lokaliserad sett till xbox360 lådan!

Är det nån mer som stött på detta problem? Kommer det att kunna lösas ikväll, eller är det bara att det första man gör imorgon är och åker och lämnar tillbaka den?

Snälla, hjälp. Snabba svar uppskattas mycket!!
    Tack

Äh, ta bort inlägget.
    Last edited by hejsan_; 2006-12-28, 20:19.

Comment

Har du synkat handkontrollen med konsollen? Annars har jag för mig att inte konsollen "känner igen" handkontrollen... Men jag kan ha fel...
      Konsoll: XBOX 360 Premium
      360 DVD-Läsare: Samsung TS-H943 (MS25)
      360 Firmware: iXtreme 1.2
      PC DVD-Brännare: NEC ND-3500A
      PC DVD-Firmware: 2.18B
      PC DVD-Software: CloneCD 5.2.9.1
      DVD+R DL Media: Traxdata, Verbatim

Comment

Tryck på den lilla "sync" knappen, den sitter på framsidan av handkontrollen. Tryck även på den lilla "sync" knappen på fronten på din xbox 360 basenhet.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
          Tryck på den lilla "sync" knappen, den sitter på framsidan av handkontrollen. Tryck även på den lilla "sync" knappen på fronten på din xbox 360 basenhet.
          Och där kom chefen och slog spiken i kistan...
          Konsoll: XBOX 360 Premium
          360 DVD-Läsare: Samsung TS-H943 (MS25)
          360 Firmware: iXtreme 1.2
          PC DVD-Brännare: NEC ND-3500A
          PC DVD-Firmware: 2.18B
          PC DVD-Software: CloneCD 5.2.9.1
          DVD+R DL Media: Traxdata, Verbatim

Comment

Haha, hoppades på att ingen hade svarat, listade precis ut det.

Ett rookie-mistake och den bjuder jag på

Gott Nytt år grabbar!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X